قاب مخصوص زیرآب و ضد آب گوشی نوکیا لومیا ۱۰۲۰ را ببینید، تصویر برداری و عکس برداری زیر آب توسط نوکیا لومیا ۱۰۲۰ و قاب مخصوص آن

قاب مخصوص زیر آب و ضد آب لومیا 10201020_housing

فردی به نام Fabien Cousteau که یک عکاس اقیانوس است و در کار خود حرفه ای و فوق العاده میباشد تصمیم گرفته است که ۳۱ روز زیر آب بماند و زندگی کند و مسئله مهم اینست که در این سفر یک لومیا ۱۰۲۰ نیز به کمک او خواهد رفت و سفرش را ثبت خواهد کرد. cnn یک خبر از این فرد تهیه کرده که در این ویدیو قاب ضد آب و زیر آبی این گوشی ویندوزفونی را نشان میدهد، شما بعد از خبر آن را بررسی کنید.

برای دانلود ویدیو خبر cnn از این فرد بر روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون

در حالیکه قرار است یک رکورد شکسته بشود ما بیشتر مشتاق و شگقت زده از این قاب شخصی زیرآب و ضد آب گوشی نوکیا لومیا ۱۰۲۰ هستیم که قرار است غواص در عمق ۱۰۰ متری عکسبرداری میکند و آنها را بعدا در توییتر قرار خواهد داد، این یک اتفاق فوق العاده برای نوکیا و ویندوزفون خواهد بود.

Wathershot housing

البته خبر خوبی نیز هست، این قاب شخصی سازی شده لومیا ۱۰۲۰ در فروشگاه نوکیا به تعداد محدود موجود است که با قیمت $۲۹۹ بفروش میرسد که البته این گرانترین قاب گوشی ای است که شما میخرید و البته متفاوت ترین قاب دنیا نیز هست. و انتظار نمیرود که تعداد بسیار زیادی از این قاب بفروش برود چون هم قاب منحصر بفرد و دارای تکنولوژی های خاصی است که به شما اجازه میدهد با لومیا ۱۰۲۰ خود به زیر آب تا عمق ۱۰۰ متری نیز بروید و هم برای خیلی افراد کاربردی نیست و برای کسانی است که قاب منحصربه فردی میخواهد که گوشی خود را همه کاره کنند.

لینک فروش این قاب هم اینجاست که اطلاعات نیز از آنجا گرفته شده و میتوانید آن را خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept