چه کسی جانشین ایلان ماسک در توییتر میشود؟

ایلان ماسک اعلام کرد که تا زمانی که جانشینی برای مدیریت توییتر پیدا نشود خود مدیر توییتر باقی می ماند.

ایلان ماسک (Elon Musk) روز سه‌شنبه اعلام کرد که قصد دارد تا زمانی که کسی را که بخواهد جایگزین او شود، به عنوان مدیرعامل توییتر باقی بماند. اعلامیه ماسک پس از آن منتشر شد که میلیون‌ها کاربر توییتر (Twitter) از وی خواستند در یک نظرسنجی غیرعلمی میلیاردی که خود ایجاد کرده بود کناره‌گیری کند و قول داد که از آن تبعیت کند.

ماسک توییت کرد: “به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد، از مدیرعاملی استعفا خواهم داد!”. “پس از آن، من فقط مسئولیت اجرای تیم های نرم افزار و سرورها را بر عهده خواهم داشت”. از زمان تصاحب توییتر مستقر در سانفرانسیسکو در اواخر اکتبر، جایگاه ماسک به عنوان مدیر عامل با قوانین و سیاست‌هایی که به‌سرعت صادر شده بود، مشخص شده است که اغلب پس از انتشار عمومی لغو یا تغییر کرده اند. او همچنین برخی از سرمایه گذاران شرکت خودروهای الکتریکی تسلای (Tesla) خود را که نگران هستند توییتر بیش از حد توجه او را به خود جلب کند، بیگانه کرده است.

برخی از اقدامات او باعث ناراحتی تبلیغ کنندگان توییتر و خاموش کردن کاربران شده است. این اقدامات شامل اخراج نیمی از نیروی کار توییتر، کنار گذاشتن مدیران محتوای قرارداد و انحلال شورای اعتماد و مشاوران ایمنی است. ماسک که ریاست شرکت موشکی اسپیس ایکس (SpaceX) را نیز بر عهده دارد، قبلا اذعان کرده بود که یافتن فردی برای تصدی سمت مدیرعاملی توییتر چقدر دشوار خواهد بود.

او روز یکشنبه ضمن شوخی با کاربران توییتر، گفت فردی که جایگزین او می‌شود برای اداره شرکتی که، به گفته او «در مسیر ورشکستگی قرار گرفته است» باید دردسر زیادی داشته باشد. هیچ کس شغلی را نمی خواهد که بتواند توییتر را زنده نگه دارد. ماسک در توییتر خود نوشت جانشینی وجود ندارد.

همانطور که اوضاع پیش می‌رود، ماسک همچنان به عنوان مالک آن بر پلتفرم نفوذ زیادی خواهد داشت. او همچنین بلافاصله پس از به دست گرفتن کنترل، هیئت مدیره شرکت را برکنار کرد. ماسک ماه گذشته در دادگاه در مورد اینکه چگونه وقت خود را بین شرکت خودروهای الکتریکی خود تسلا و شرکت موشکی اسپیس ایکس و توییتر تقسیم می کند، مورد بازجویی قرار گرفت. ماسک گفت که او هرگز نمی‌خواست مدیرعامل هیچ شرکتی شود و ترجیح می‌داد خود را یک مهندس ببیند.

 

اگر هرگونه سوال، پیشنهاد، انتقاد داشتید در قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید. حتما دراسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.
با سپاس. تیم ویندومگ.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept