نصب برنامه های اندرویدی برای ویندوز

معرفی نرم افزار شبیه سازِ Blue Stacks 5

نرم افزار های شبیه ساز

در این پست میخواهیم بررسی کنیم که آیا امکانی وجود دارد که بتوانیم از اپلیکیشن های اندرویدی در ویندوز خود استفاده کنیم یا خیر؟!

جواب با قاطعیت “بله” هستش. به طور کلی یک سری نرم افزار هایی هستند که میتونن محیط یک گوشی هوشمند اندرویدی رو برای ما، داخل ویندوز به نمایش بگذارند. تنوع این برنامه ها زیاده ولی هرکدوم تقریبا یک کار رو برای ما انجام میدن.

 

Blue Stacks 5

نرم افزار Blue Stacks 5 یکی از این نوع شبیه ساز هاست که میتونه به راحتی برای شما قابلیت های گوشی های اندوریدی رو ارائه بده. Blue Stacks 5 دارای قابلیت های مختلف هستش. به عنوان مثال، داخل برنامه یک مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) قرار داده شده که شما به راحتی میتونید از سایت های مختلف، فایل، عکس، فیلم و یا هر چیز دیگه رو به راحتی دانلود کنید. همچنین پلی استور (Play Store) هم در این برنامه قرار داده شده که دسترسی شما رو به هزاران برنامه و بازی بیشتر میکنه.

تصویری از محیط برنامه

 

 

نکته مهم قبل از دانلود

نکته مهمی که قبل از دانلود باید بهش توجه کنید اینه که، باید کامپیوتر شما دارای قابلیتی به نام “Virtualization” باشه. در ویندوز شما متوانید با فشار دادن دکمه های “ctrl+shift+esc” و در پنجره باز شده در بخش “performance” از فعال بودن یا نبودن این قابلیت مطمئن شوید.

 

Blue Stacks 5 برای مک هنوز منتشر نشده و بزودی منتشر خواهد شد.

 

 

لینک های دانلود

 

لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی برای ویندوز

 

لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی برای ویندوز

 

اگر هرگونه سوال، پیشنهاد، انتقاد داشتید در قسمت کامنت ها و پرسش و پاسخ با ما در ارتباط باشید. حتما دراسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.
با سپاس. تیم ویندومگ.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept