آخرین آمار comScore رشد کم ویندوزفون را در ایالات متحده نشان میدهد

Lumia_1320امار فروش ویندوزفون در ایالات متحده

ComScore یک آمار از استور اسمارتفون ها در ماه آپریل ۲۰۱۴ ایالات متحده منتشر کرد. بر طبق آمار و اطلاعات اپل در جایگاه اول بین اسمارتفون ها قرار دارد با ۴۱٫۴ درصد استفاده از مارکت درحالیکه گوگل در جایگاه اول پلتفرم ها با سیستم عامل خودش اندروید با ۵۲٫۲ درصد میباشد. و اما بیشترین برنامه ای که استفاده شده چیست؟ برنامه فیسبوک در رتبه اول قرار دارد.

آمار ComScore پلتفرم ها نشان میدهد اندروید و ویندوزفون تنها سیستم عامل هایی هستند که در یک چهارم نهایی سال دارای پیشرفت بوده اند که مایکروسافت سهم ۰٫۱ از ۳٫۳% خودش را داشت. سهم ۴۱٫۲ درصدی اپل ۰٫۲% سقوط کرد در حالیکه سیستم بلک بری که ۲٫۵% دارد ۰٫۶ درصد از ابتدای سال نزول کرده است.سیمبین دقیقا بر روی ۰٫۲% سهم مارکت است.

همچنان در قسمت تولیدکنندگان اسمارتفون ها سامسونگ تنهاکسی است که رشد کرده است. سامسونگ در حال حاضر ۲۷٫۷ درصد مارکت ها را از آن خود دارد، اپل سهم ۴۱٫۲ درصدی را داراست.LG و موتورولا و اچ تی سی در سهم هایی مشابه بین ۵ تا ۶ درصد از سهم بازار فروشگاه ها را دارا هستند.

برنامه هایی که در رتبه های اول استفاده شده قرار دارند عبارتند از: Facebook و  YouTube و Google Play و Google Search و Pandora و Gmail و Google Maps و Instagram

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept