گوشی پرچمدار لومیا با ویندوز ۱۰ موبایل نزدیک است

گوشی پرچمدار لومیا با ویندوز 10 موبایل نزدیک است

زمانی شک مسخره ای بر سر برخی خبر ها افتاده بود که مایکروسافت دیگر گوشی ویندوز فون نخواهد ساخت و آن را رها خواهد کرد. مایکروسافت خبرهای مختلفی در اینباره داد که میتوان به وضوح فهمید تولید لومیا ادامه خواهد داشت و ان را رها نمیکنند.

از خبری که ساتیا نادلا گفت گوشی های ویندوز فون را به سه دسته کلی تقسیم میکند تا محصول بهتری ارائه دهند و خبری دیگری که گفت اگر شرکا ویندوز فون نسازند، خودمان خواهیم ساخت تا اینجا که Terry Myerson سرپرست ویندوز و دستگاه های ویندوزی نقشه این شرکت برای ساخت گوشی ها را تایید کرد و البته کمی جزئی تر نیز خبری داد:

“هفته پیش ما نشان دادیم که تمرکز خود را بر روی خط تولید لومیا قرار داده ایم، اما اجازه دهید کمی روشن سازی کنم: بزودی شما یک دستگاه ویژه لومیا طراحی شده برای ویندوز ۱۰ خواهید دید.”

مایکروسافت و سرپرست های آن با این اخبار نشان میدهند که محکم پشت ویندوز موبایل و ویندوز فون ایستاده اند و در حال کار سخت بر روی آن هستند. در آینده ای نزدیک نیز گوشی پرچمدار لومیا با ویندوز ۱۰ موبایل خواهیم داشت. مایکروسافت کنفرانسی برای معرفی ویندوز ۱۰ دسکتاپ در تاریخ ۴ سپتامبر دارد بنظر شما آیا این گوشی را نیز در آنجا معرفی میکند؟

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept