نرم افزار WhatsApp Beta با کنترل مصرف دیتا و علامت گذاری پیام های خوانده نشده اپدیت شد

نرم افزار WhatsApp Beta با کنترل مصرف دیتا در ویندوزفون اپدیت شد

شما در اگر اخبار مربوط به برنامه محبوب WhatsApp را دنبال کرده باشید می دانید که این برنامه دارای یک نسخه ازمایشی نیز می باشد که فقط برای عده ی خاصی دردسترس می باشد. این برنامه به تازگی ۲ اپدیت مهم ظرف چند روز دریافت کرده است برای اطلاع از این بروزرسانی ها با ما همراه باشید.

نرم-افزار-WhatsApp-Beta-با-کنترل-مصرف-دیتا-در-ویندوزفون-اپدیت-شد

۱.واتس اپ به تازگی سرویس تماس تلفنی صوتی VOIP را برای کاربران فراهم نموده است اما هزینه دیتا برای شما نسبت به ارسال های متنی افزایش داشته است.حالا شما در آخرین نسخه بتا این برنامه ( ۲٫۱۲٫۸۴ ) قادر خواهید بود گزینه مربوط به مصرف پایین دیتا ( Low Data Usage ) رو فعال کنید تا مقدار مصرف داده های شما در هنگام تماس صوتی به طور قابل توجهی کاهش یابد.همچنین ما پیش بینی میکنیم کاربرانی که از پهنای باند کمتری استفاده میکنند می توانند از کیفیت خوبی از تماس صوتی استفاده نمایند.این ویژگی احتمالا در هفته های آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

۲٫WhatsApp بطور جدی در حال کار برای توسعه نسخه ویندوزفونی برنامه واتس اپ می باشد امروز واتس اپ اپدیتی را دریافت کرده است که ویزگی های خوب و جدیدی به برنامه اش اضافه کرده است .این ویژگی ها شامل : علامت گذاری پیام های خوانده نشده – سفارشی کردن  صدای اطلاعیه ها برای چت ها – قطع کردن صدای چت و …

نرم-افزار-WhatsApp-Beta-در-ویندوزفون-2-اپدیت-مهم-دریافت-کرد

یکی دیگر از چیزهای که ما متعجب کرد توانایی ایجاد صفحه خصوصی در WhatsApp بود .ما هم اکنون می توانیم از قابلیت علامت گذاری پیام های خوانده نشده در واتس اپ استفاده کنیم ولی هم اکنون قادر باستفاده از دیگر ویژگی های این برنامه نیستیم این ویژگی ها ممکن است ظرف چند ساعت و یا چند روز دیگر به برنامه واتس اپ بتا نسخه ویندوزفون اضافه شود .

یکی دیگر از چیزهایی که احتمالا خیلی بچشم نیومد این بود کهمی توان از روی صفحه نمایش مخاطب را ذخیره و یا بلاک کنیم که این ویژگی شبیه نسخه واتس اپ در اندروید می باشد .

نظر شما کاربران عزیز در مورد این ویژگی های اضافه شده به WhatsApp Beta چیست ؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

2 نظرات
  1. حمید کاربر می گوید

    الان من رفتم تو استور ولی نسخه ۲٫۱۲٫۸۴ نیست اخریش ۲٫۱۲٫۷۲ که من دارم از کجا دان کنم؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      نسخه بتا واتساپ تو استور نیست که بتونید دانلودش کنید و فقط برای اشخاص خاصی هست که در نسخه بتا ثبت نام کرده بودند

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept