مایکروسافت و رئال مادرید با یکدیگر قرارداد می بندند

مایکروسافت و رئال مادرید با یکدیگر قرارداد می بندند

مایکروسافت یک رویداد عظیم را در استادیوم سانتیاگو برنابئو در مادرید اسپانیا در روز  خواهد داشت، جاییکه این شرکت یک همکاری بزرگ را با تیم رئال مادرید خواهد داشت و مایکروسافت و رئال مادرید با یکدیگر قرارداد می بندند.

این اتفاق در ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر به وقت مادرید اتفاق می افتد. مایکروسافت رسما گفت که: “تحولات دیجیتالی در حال ورود به فوتبال هستند که بازی را برای میلیون ها از طرفداران فوتبال تغییر خواهد داد.” اگر چه شخصی به نام Forbes بدون ذکر هیچ منبعی گفت که این قرار داد قرار است چهارساله بین رئال مادرید و مایکروسافت بسته شود و اضافه کرد که:

“این قرار داد منحصربفرد شامل محصولات دیجیتال و محصولات بصری میشود که بعنوان پلتفرم های جدید دیجیتالی به هواداران خواهد رسید، و راه حل های تجاری برای عملکرد تجاری بهتر کارکنان خواهد داشت.”

این منبع پیش بینی میکند که این قرار داد چیزی حدود ۴۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد. مایکروسافت اکنون در چندساله حدود ۴۰۰ میلیون دلار را وارد لیگ فوتبال میکند و قرار داد دارد. نظر شما در رابطه با این قرار داد جالب بین مایکروسافت و تیم محبوب رئال مادرید چیست؟

منبع: مایکروسافتForbes

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept