مایکروسافت تمرکز خود را بر روی گوشی های پرچمدار میگذارد “مایکروسافت هند”

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 640 XL

بعد از اینکه گوشی های میان رده مختلفی در هند عرضه شدند، مایکروسافت کشور هند تصمیم دارد تمرکز خود را بر روی گوشی های پرچمدار قرار دهد با گوشی هایی که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل خواهند آمد.

بر اساس گفته Ajey Mehta سرپرست مایکروسافت موبایل در هند:

“اگر ما میخواهیم که مایکروسافت یک محصول قدرتمند برای مشتری ها شود، ما به حضور گوشی های پرچمدار احتیاج داریم، بخش گوشی های بالا رده و عالی”

مایکروسافت بنظر میرسد که به یک موج ثابت و پایدار در فروش گوشیهای لومیا در هند رسیده است که فروش ۴٫۵ درصد گوشی های هوشمند را در بر میگیرد درصدی که در سال گذشته ۳٫۶ بود. مایکروسافت یک خدمات و توزیع قوی یا بهتر بگوییم پشتوانه خوبی را با خرید شرکت نوکیا بدست آورد و اکنون در حال تغییر نام ۹۰۰۰ فروشگاه نوکیا در کشور های مختلف است.

مایکروسافت با تبلیغات تلویزیونی و بازاریابی آنلاین توانسته یک جایگاه خوب در بخش گوشی های هوشمند کسب کند. اگر چه گوشی های هوشمند بالارده و پرچمداری که جدیدا آنها را عرضه کرده باشد، نیستند تا با گوشی های پرچمدار کنونی همچون ایفون ۶ و سامسونگ گلکسی S6 بتوانند رقابت کنند. این روند در ماه های بعد تغییر خواهد کرد، که به طرفداران ویندوز فون در هند خبر خوشی است.

خب مطمئنا اخباری که در هند باشد تقریبا برای کل مایکروسافت است و میتوان گفت مایکروسافت نیز چنین تصمیمی را دارد. البته در هند گوشی هایی که مخصوص هند باشند با رنگ خاص یا اپراتور خاص مخصوص هند می آیند و ممکن است یک مدل لومیا با انواع مختلف در نسخه های گوناگون در هند عرضه شود و منظور از گوشی های پرچمدار میتوانید این نیز باشد. ولی در کل این خبر که مایکروسافت بعد از انتشار ویندوز ۱۰ گوشی پرچمداری خواهد داد توسط خود مایکروسافت در کنفرانسش بطور زنده تایید شد و شایعات گوناگونی نیز حول آن پخش شده اند.

2 نظرات
  1. hamid کاربر می گوید

    مگه دیگه نوکیا گوشیهاشون رو نمیزنه؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      نخیر دوست عزیز
      خیلی وقته
      از سال ۲۰۱۴ مایکروسافت بخش گوشی های نوکیا رو کامل خرید
      هر چند نوکیا گفته سال ۲۰۱۶ دوباره گوشی میزنه
      ولی الان کلا لومیا در دست مایکروسافته

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept