مایکروسافت استور جدید یکپارچه اش را جلوتر از ویندوز ۱۰ رونمایی کرد

مایکروسافت استور جدید یکپارچه اش را جلوتر از ویندوز 10 رونمایی کرد

مایکروسافت تصمیم داشت برای ویندوز ۱۰ استور جدیدی را افتتاح کند. استور جدیدی که هم برای ویندوز ۱۰وهم برای ویندوز ۱۰موبایل جدید است و همه را یکجا و کنار هم قرار میدهد. این استور جدید تمام نرم افزار های ویندوز و ویندوز فون را که قبلا جدا از هم بودند را بصورت یکجا و در زیر یک سقف قرار میدهد. برنامه استور جدید مایکروسافت که universal است و طراحی و چینش جدید و کاربردی تری دارد قرار است برای ویندوز ۱۰ باشد و اکنون جلوتر از انتشار ویندوز ۱۰ رونمایی شد و اکنون در دسترس است.

هم اکنون این استور جدید بخش های مختلف خود را دارد. بخشی مربوط به ویندوز فون – بخشی برای ویندوز و حتی استور ایکس باکس که البته ایکس باکس آن هنوز افتتاح نشده است. هم اکنون اگر شما بر روی لینک برنامه ای در ویندوز فون کلیک کنید به استور جدید هدایت خواهید شد. قابلیت های جالب و طراحی آن بسیار بهتر شده است.

همانطور که ویندوز در موبایل و کامپیوتر ها سعی هر چه بیشتر دارد تا یکی شود اینکه استور آنها یکی شده است خیلی خوب و پیشرفت جالبی است.فعلا در صفحه اصلی این فروشگاه جدید میتوانید برنامه های ویندوز – ویندوز فون و بهترین برنامه های هر سیستم عامل را مشاهده کنید و البته فهرستی در بالا که استور همه محصولات مایکروسافت را نمایش میدهد و البته به قسمت های دیگر مایکروسافت میرود. انتظار میرود با هر چه کاملتر شدن این استور ظاهر آن نیز کاملتر شود و تمام محتوای مایکروسافت را در بر بگیرد. توصیه میکنم سری به این استور جدید بزنید و کمی در فروشگاه جدید ویندوز بگردید و با آن بیشتر آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept