لومیا ۹۲۰ یک قهرمان است و جان یک مرد را نجات داد

لومیا 920 یک قهرمان است و جان یک مرد را نجات داد

اینجا یک داستان غیرمعمول وجود دارد ولی میتواند یک داستان خیلی جالب را از گوشی ویندوز فون نشان دهد که چگونه یک گوشی میتواند جان یک مرد را نجات دهد.

داستان برمیگردد که به یک مرد چینی به نام Mr. Geng Ming که در حادثه مرگبار قرار گرفت و گوشی لومیا ۹۲۰ اش جانش را نجات داد.

ما میدانیم که اگر میخواهیم یک گوشی قوی داشته باشیم میتوانیم روی لومیا ۹۲۰ حساب باز کنیم. این گوشی را شاید بتوان کمی شبیه یک آجر دانست. زمانی که سقف در حال ریزش بود این شخص بصورت ناخودآگاه گوشی خود را بالای سرش گرفت که به او کمک کرد تا ضربات آرامتری از آجر های در حال افتادن ببیند. در حالی که او خوشبختانه جان سالم بدر برده بود گوشی ۹۲۰ اش در زیر فشار قرار گرفته بود و اسیب دیده بود. مایکروسافت چین از این قضیه و جان سالم بدر بردن یک مرد بوسیله گوشی لومیا اش باخبر شد و گوشی اش را با یک لومیا ۶۴۰ XL عوض کرد.

البته برخی مایکروسافت را متهم میکنند که یک گوشی ارزان قیمت را به فرد داده است در حالیکه میتوانست لومیا ۹۳۰ به او بدهد ولی ما نظری در این باره نمیدهیم و بیشتر خوشحالیم که جان آن فرد سالم است و او اکنون زنده است و مهمتر اینکه او هنوز یک ویندوزی است و از یکی از گوشی های ویندوز فون استفاده میکند.

منبع: Engadget

1 نظر
  1. AliRezA کاربر می گوید

    چه باحال.
    این یارو هم نجات پیدا کرده، هم یه گوشی نو گرفته. خوش به حالش……

    منم برم ۱۳۲۰مو داغون کنم به منم یه ۶۴۰ xl میدن؟ نامرده هرکی نده.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept