خبر: آفیس ۲۰۱۶ منتشر شد!

بالاخره زمانش رسید. امروز روز عرضه‌ی جهانی آفیس ۲۰۱۶ برای ویندوز بود. این بار، با تمرکز بر روی همکاری، با ارائه‌ی اپلیکیشن‌هایی که برای شما کار می‌کنند، سازگاری خیلی خوب با ویندوز ۱۰ و مزیت‌ها و ویژگی‌های امنیتی که شرکت‌ها عاشق آن خواهند شد، برای اعضای آفیس ۳۶۵، نقطه‌عطف جدیدی را رقم زد. همچنین، این ارائه، به گونه‌ای جدید انجام می‌شود، به طوری که اعضا می‌توانند به‌روزرسانی‌های بیشتری را همراه با ویژگی‌ها و ارتقا‌های جدید انتظار داشته باشند. در کنار آفیس ۲۰۱۶ برای ویندوز، امروز شاهد عرضه‌ی آفیس ۲۰۱۶ به عنوان یک گزینه‌ی خرید یک‌بار مصرف، برای مک بودیم، البته به همراه سرویس‌های بسیار زیاد و جدید آفیس ۳۶۵٫

برنامه‌ی جدید آفیس، تمام کارهای شما را یک‌جا جمع می‌کند.

Office 2016

همکاری، راهی است که در محل کار، به کمک آن مسائل را حل می‌کنیم، اما فرایند آن، ممکن است پیچیده و دردسرساز باشد و نباید این‌گونه باشد. ما کاری کرده‌ایم که این همکاری، از ساختن یک سوئیت و جمع‌آوری ابزار و سرویس‌ها در آن آسان‌تر و تاثیرگذارتر شود، تا موانع را از سر راه بردارد، و گروه‌ها را تقویت کند تا کار بیشتری را انجام و به پایان برسانند.

آفیس، همیشه ابزار کمکی آسانی برای افراد بوده تا بتوانند کارشان را به نحو احسن انجام دهند- چه برای اسناد حرفه‌ای و آنالیزهای قدرتمند و چه برای ارائه‌های درون مدرسه. افراد معمولا کارشان را با آفیس انجام می‌دهند اما در حین انجام آن، به مشکلاتی برمی‌خورند که بحث فراوانی می‌طلبد. – به شخصه، به وسیله‌ی گوشی یا از طریق دستگاه‌های دیگر – مانند دیدن مطلب از دستگاه‌های متانقض. امروز، ما تجربه‌هایی را در قالب آفیس، به شما ارائه می‌دهیم که کار گروهی را یکپارچه کند.

  • از سال ۲۰۱۳ به بعد، درتمام اپلیکیشن‌های وب ما، احراز هویت همزمان برای افراد یک گروه، وجود داشته است. اکنون آن را یک قدم جلوتر برده‌ایم و این قابلیت را به اپلیکیشن‌های غیر وب نیز آورده‌ایم. با این عرضه، امکان احراز هویت به طور همزمان برای یک گروه کاری فراهم شده که به وسیله‌ی آن می‌توانید فورا و در لحظه به اسناد تغییریافته توسط همکارتان، دسترسی داشته باشید. ما در نظر داریم همانطور که انتظار دارید، این قابلیت را در طی زمان، در نرم‌افزارهای بیشتری موجود کنیم.
  • ویژگی Skype for business هم‌اکنون در برنامه های سمت کاربر وجود دارد و به شما اجازه‌ی ارسال پیام، به‌اشتراک گذاری صفحه‌نمایش خود، صحبت کردن و یا گفتگوی تصویری در ارتباط با اسناد و مدارکتان را به شما می‌دهد. همین ویژگی، پاییز امسال، به Office Online نیز می‌آید. اسکایپ برای تجارت، به‌اشتراک‌گذاری سریع‌تری از صفحه‌نمایش را در اختیار شما قرار می‌دهد و گزینه‌‌ای به عنوان آغاز یک جلسه‌ با احراز هویت همزمان را در هر گونه گفتگو یا ملاقات به شما می‌دهد.
  • گروه‌های کاری را با Office 365 Groups در ارتباط با هم نگه‌دارید که هم‌اکنون به عنوان قسمتی از Outlook 2016 و در یک برنامه‌ی Outlook Groups جدید برای سیستم‌عامل iOS، اندروید و ویندوز فون، برای کاربران موجود است. هر گروه دارای یک اینباکس، تقویم و فضای ذخیره‌سازی به‌اشتراک‌گذاشته شده برای فایل‌های گروه و یک دفترچه یادداشت به اشتراک‌گذاشته‌شده‌ی OneNote برای بهبود عملکرد افراد است.
  • Office 365 Planner کمک می‌کند تا تیم‌ها کارشان را سازماندهی کنند، البته به وسیله‌ی قابلیت ساخت طرح‌های جدید، سازماندهی و تعیین وظیفه‌ها، تنظیم تاریخ‌های تحویل و وضعیت به‌روزرسانی‌ها. اعلامیه‌های ارسالی به ایمیل و داشبورد تصویری و گرافیکی Planner به آگاه‌سازی افراد از روند کلی پروژه‌ی جدیدشان کمک می‌کند. Planner به عنوان نسخه‌ی آزمایشی برای مشتریان اولین انتشار آفیس ۳۶۵ در همین زمستان موجود است.
  • GigJam که اوایل امسال برای اولین بار از آن پرده‌برداری شد، امروز به طور خصوصی برای نمایش‌داده‌شدن موجود بود و در ۲۰۱۶ قسمتی از آفیس ۳۶۵ خواهدبود. GigJam یک راه بی‌سابقه‌ی جدید برای گروه‌ها است تا وظایف خود را کامل کرده و فرایند تجاری را با ازبین بردن مشکلات هم‌خوانی دستگاه‌ها، اپلیکیشن‌ها و افراد شکل بدهند.

وظایفی برای شما

Office 2016

در محیط کاری امروزه، برنامه‌ها، دستگاه‌ها و ابزار بسیاری موجود است – تنها وقت کافی موجود نیست. آفیس ساخته شده تا پیچیدگی کار را برطرف کرده و به انجام سریعتر وظایف شما کمک کند. می‌توان گفت آفیس کارها را برای شما انجام می‌دهد.
چند نکته‌ی مهم:

  • Outlook 2016 همچنان هوشمندانه‌ترین اینباکس را در اختیار شما قرار می‌دهد، جستجوی سریعی ارائه می‌دهد، به طور خودکار ایمیل‌های کم‌اهمیت را حذف می‌کند و بررسی می‌کند که افراد مخاطب در ایمیل‌های ارسال، دسترسی مستقیم به پیوست‌های جدید و مبتنی بر ابر OneDrive داشته باشند.
  • همچنین به‌روزرسانی‌های جدید و قابل توجهی را در مورد OneDrive for Business به زودی در همی‌ن ماه، در محیط‌های همگام‌سازی، مرورگر، موبایل، کنترل فناوری اطلاعات و فعالیت‌های توسعه‌دهندگان خواهیم داشت. نکته‌ی مهم نسخه‌ی آزمایشی نسل بعدی همگام‌سازی سمت کاربر برای ویندوز و مک این است که همگام‌سازی قابل اطمینان و گزینشی بهبودیافته‌ای ارائه می‌دهد، به طوری که محدودیت‌های حجم کلی و حجم فایل‌ها را افزایش داده‌است.
  • Tell Me به شما کمک می‌کند تا سریع و آسان، یک فرمان یا یک ویژگی در آفیس را بیابید، و Smart Lookup محتوای هرسایتی را به درون اسناد شما می‌آورد. Tell Me و Smart Lookup که پیش از این تنها در Office Online موجود بود، در حال حاضر در برنامه‌های سمت کاربر آفیس ۲۰۱۶ نیز وجود دارد.
  • اکسل ۲۰۱۶ اکنون شامل ویژگی نشر یک‌پارچه‌ای مرتبط با سرویس Power BI مایکروسافت و انواع چارت‌های جدید است تا به شما در ایجاد اکثر اطلاعات شما کمک کند.
  • این آفیس مبتنی بر فضای ابری، اخیرا از یک لیست اسناد استفاده می‌کند تا بتوانید در هر زمان و مکانی که میخواهید در چندثانیه، فایل مورد نظر خود را چه با استفاده از Office Online، چه برنامه‌های گوشی و چه برنامه‌های سمت کاربر آفیس ۲۰۱۶، بردارید و استفاده کنید.

کاملتر از قبل با ویندوز ۱۰

Office 2016

درحالی‌که برای ارائه‌ی آفیس بر روی سیستم‌عامل‌ها ارتقاهای بسیاری انجام داده‌ایم و سعی کرده‌ایم تا همین روند را طی کنیم، می‌بینیم که ویندوز به عنوان صفحه‌ی home آفیس انتخاب شده‌است. ویندوز ۱۰ و آفیس ۳۶۵ در کنار یکدیگر، بهترین و کاملترین راه‌حل برای انجام کارهای اداری هستند.

  • با Windows Hello شما می‌توانید به کامپیوتر و آفیس ۳۶۵ خود وارد شوید، آن هم تنها با یک نگاه یا یک لمس کوچک – دیگر نیازی به وارد کردن رمز نیست.
  • در ماه‌های آینده، کرتانا (Cortana) با جمع‌آوری مهارت‌ها از طریق پشتیبانی outlook 2016 برای کار در آفیس ۳۶۵ هوشمندتر و کاربردی‌تر نیز خواهدشد.
  • با برنامه‌های Office Mobile و Continum در ویندوز فون‌ها، گوشی شما مانند کامپیوتر رومیزی عمل می‌کند و شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید، ارائه‌ی خود را بسازید و ویرایش کنید یا با گوشیتان مراحل تامین بودجه را مشاهده کنید و در عین حال با گوشی دیگری به وسیله‌ی OneNote یادداشت برداری کنید.
  • Sway on Windows 10 در آگوست منتشر شد، و مشتریان عاشق آن شدند! درحالی‌که کاربران این برنامه را با عبارات خارق‌العاده، عالی و زیبا رکورد ۴٫۶ از ۵ را در رتبه‌بندی فروشگاه اپلیکیشن برجا گذاشت. مردم سادگی و درک دوطرفه‌ی قدرتمند Sway که نزدیک به گزارش‌نویسی نسل‌های بعدی ابزار دیجیتالی است را دوست دارند. با Sway شما محتوا ایجاد می‌کنید و Sway زیبایی، قابل به اشتراک‌گذاری و گزارش‌های جذابی را که از هر نظر عالی است.
  • برنامه‌های Office Mobile ما بر روی ویندوز ۱۰ (ورد، اکسل و پاورپوینت) بازخورد خوبی دریافت کردند و میانگین رتبه‌ی بالای ۴ را از آن خود کردند. مشتریان می‌گویند که این برنامه‌ها از نظر عملکرد لمسی، به خوبی کار می‌کنند و برای استفاده، سریع و آسان هستند – که این برنامه‌ها را برای بازدهی سریع کاری بسیار کارا است.

نسخه‌ Enterprise

برنامه‌های آفیس ۲۰۱۶ با آفیس ۳۶۵ را می‌توان امن‌ترین آفیس موجود دانست. ما ویژگی پیشگیری از ازدست رفتن اطلاعات(DLP) را اضافه نموده‌ایم تا به طور قابل توجهی ریسک ازدست رفتن اطلاعات مهم و حساس را کاهش دهیم، این‌گونه که ابزاری در اختیار مدیران فناوری اطلاعات قرار می‌دهد تا به طور متمرکز سیاست‌هایی را برای دسترسی به محتواها و به‌اشتراک گذاری اسناد، ایجاد و مدیریت کنند و به مرحله‌ی عمل برسانند. ویژگی Multifactor Authentication دسترسی امن به محتواها را در هر مکانی که کارمندان از شبکه‌ی شرکت دور هستند، امکان‌پذیر می‌کند. همچنین ویژگیInformation Rights Management به برنامه‌ی Visio اضافه می‌شود. در آخر سال نیز ویژگی محافظت سطح بالای اطلاعات (EDP) را در ویندوز ۱۰ فعال خواهیم کرد که در Office Mobile نیز پشتیبانی می‌شود و با آن امکان به‌اشتراک گذاری امن‌تر محتوای مشترک در برنامه‌های مدیریت‌شده‌ی شرکت و مکان‌های شبکه یا ابری وجود دارد که این کار از اشتراک‌گذاری‌ ناخواسته‌ی محتواها در بیرون از محدوده‌ی شرکت، جلوگیری می‌کند. ما به دنبال آوردن EDP به ویندوز کامپیوترهای رومیزی در اوایل ۲۰۱۶ هستیم.

بعضی از برنامه های خوب مورد علاقه‌ی ما – Visio و Project – نیز به‌روزرسانی شده‌اند.با Visio 2016 کاربران می‌توانند با استفاده از نمودارهای پایه‌ای و ابزارهای مفید دیگر، خیلی سریع‌تر شروع به کشیدن نمودارها بکنند. با آوردن مدل‌های فرایندی، طرح‌های تولید یا معماری فناوری اطلاعات به زندگی، در حال حاضر یک قدم دیگر باقی مانده‌است. با Project 2016 مشتریان می‌توانند منابع مورد استفاده برای فرایندها، و موجودی‌های منابع را از طریق نقشه‌های بصری مدیریت کنند، از خط سیرهای مختلف بهره ببرند و فعالیت‌های دلخواهی را با استفاده از قابلیت‌های گفته‌شده و موجود در افزونه‌ها در Project کامپیوتر رومیزی ایجاد کنند.

همانطور که دو هفته‌ پیش، در بلاگ سایت آفیس با مخاطب قرار دادن مدیران فناوری اطلاعات اعلام کردیم، برای کمک به متخصصان فناوری اطلاعات، قابلیت‌های دیگر جدید را افزوده‌ایم که کنترل و مدیریت را آسان‌تر می‌کند.

آفیس ۲۰۱۶ برای مک

Office 2016

در جولای آفیس ۲۰۱۶ برای مشتریان آفیس ۳۶۵ برای مک منتشر شد. نسخه‌های جدیدتر ورد، اکسل، پاورپوینت، outlook و OneNote را می‌توان قدم رو به جلوی مهمی دانست که بهترین‌های هر دو سیستم‌عامل را برای کاربران مک فراهم آورده‌است – تجربه‌ی کامل و آشنایی از آفیس را درون جدیدترین سیستم مک خواهید داشت. سطح جذابیت و گیرایی این آفیس برای مک بیشتر از حدانتظار بوده‌است. همانطور که در جولای قول داده‌شد، امروز برای مک، آفیس ۲۰۱۶ به عنوان خرید یک‌بار مصرف موجود خواهد بود.

حجم در حال تغییر آفیس ۳۶۵

با این انتشار، حجم آفیس بر روی ویندوز تغییر پیدا کرد تا تقریبا شبیه به حالتی شود که آفیس بر روی موبایل و برنامه‌های وب‌سرویس است، که هر ماه با یک حجم جدید عرضه می‌شود. بنابراین هرچه به سمت جلو می‌رویم، مشتریان آفیس ۳۶۵ از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی بهره خواهدبرد که به طور متداوم در برنامه‌های آفیس کامپیوتر رومیزی به عنوان قسمتی از زیرمجموعه‌ی آنها، ارائه خواهدشد. دوره‌ی جدید برنامه‌های کامپیوترهای رومیزی از راه رسیده‌است.

و به عنوان کمی معرفی محصول، چند مثال از مزیت‌ها و ویژگی‌های جدید آفیس ۳۶۵ مشتریان را در اینجا می‌آوریم:

  • ساخته‌شده برای کار گروهی: ما تایید می‌کنیم که  به قابلیت احراز هویت همزمان افراد یک کارگروه و یکپارچگی آن در برنامه‌های سمت کاربر دست یافته‌ایم که این قابلیت را در ورد ۲۰۱۶خواهید دید، و درضمن پیشرفت‌های بزرگتر دیگری نیز در خصوص یکپارچگی، تا پایان امسال عرضه خواهدشد. در پایان سال ۲۰۱۵ میلادی، ما Office 365 Groups را معرفی خواهیم کرد و کمی در Office Delve به گردش می‌پردازیم. به علاوه، نسل بعدی آنالیز شخصی را در Office Delve  خواهیم داشت که به افراد و تیم‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا از طریق فهمیدن اهداف و نقش، تخصیص زمان و شبکه‌ی خودشان موثرتر عمل کنند.
  • وظایف شما –  برای آن دسته از افرادی که برای دیدن چارت‌های جدید و پیش‌بینی‌های ما هیجان‌زده اند، باید بگوییم که بیش از آنچه که انتظار می‌رود چارت‌ها، فرمول‌ها و ارتباط‌دهنده‌ها و دیگر قابلیت‌های جدید اکسل را تا پایان امسال خواهیم افزود. (اگر شما برای این‌که بگویید از چه چارت یا ویژگی چارت‌بندی خوشتان می‌آید، مشتاق هستید، یک نظرسنجی در صفحه‌ی فیسبوک آفیس در حال حاضر برای همین مطلب وجود دارد!). همچنین یک‌سری تحولات خیلی جالب در خط سیر پاورپوینت انجام داده‌ایم که طراحی و تحویل ارائه را خیلی آسان می‌کند و توجه مخاطب شما را حتما جلب خواهدکرد.
  • کاملتر از قبل با ویندوز ۱۰ – به طور خاص، اگر دستیار شخصی خود را در ویندوز در نظر بگیرید، کرتانا (Cortana)، قطعا تجربه‌ی ارزشمندتری از طریق کار با آفیس خواهیدداشت. از جمله‌ی کمک‌های کرتانا بازیابی اسناد شما، آماده‌کردن جلسات و غیره را می‌توان نام برد.

آیا شما از آفیس ۲۰۱۶ استفاده کرده اید؟ نظر شما در مورد این محصول جدید و جهانی چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept