تصاویری از پرچمدار پلی کربناتی مایکروسافت

تصاویری-از-پرچمدار-پلی-کربناتی-مایکروسافت

ما شایعات بسیاری را درمورد طراحی پرچمدار ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت شنیده ایم.دوستداران گوشی های مایکروسافت علاقه زیادی به ارایه طرحهای مفهومی در رابطه با پرچمدار ویندوز ۱۰ موبایل دارند و طرحهای که تا به حال ارایه کردند خیلی جذاب نبودند.به تازگی یکی از دوستداران مایکروسافت براساس شایعات این گوشی (Cityman) اقدام به ارائه طرح مورد علاقه خود کرده است.

تصاویری-از-پرچمدار-پلی-کربناتی-مایکروسافت1

تصاویری-از-پرچمدار-پلی-کربناتی-مایکروسافت2

 

از ویژگی های این طرح میتوان به برآمدگی دوربین.لوگوی فلزی مایکروسافت.وجود برشی دایره ای در جلوی فلیپ کاور این گوشی که به نظر میرسد از ال جی جی ۳ الهام گرفته شده است و پشتیبانی از قلم است.به عنوان یادآوری باید بگوییم که انتظار میرود پرچمدار آینده مایکروسافت از مشخصاتی مانند :چیپست Snapdragon 810 به همراه ۳GB RAM. حافظه داخلی ۳۲GB به همراه ساپورت مموری کارت تا ۱۲۸ گیگابایت.باطری ۳۳۰۰ mAh.صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با دقت تصویر۲K.دوربین ۲۰ مگاپیکسل با تکنولوژی PureView به همراه فلش سه گانه LED و همچنین بدنه ای پلی کربناتی استفاده کند.

نظرا شما در رابطه با این طرح مفهمومی در مورد گوشی پرچمدار مایکروسافت موسوم به Cityman چیست؟ نظرتان را با در میان بگذارید.

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept