آیا از ایکس باکس موزیک راضی نیستید؟نگاهی به پلیر موسیقی One Music که به ویندوزفون می آید بیاندازید.

One_Music برنامه پلیر موزیک ویندوزفون

مایکروسافت و تیم ایکس باکس موزیک تمام سعی و تلاش خودشان را میکنند تا کاربران ویندوزفون ۸٫۱ را راضی نگه داند. اما با توجه به آخرین آپدیت ایکس باکس و با نگاهی بر مشکلاتی که ایکس باکس طی آخرین آپدیت برای برخی ایجاد کرد میبینیم که هنوز هم مشکلاتی هستند که برای برخی برطرف نشده اند.

برنامه نویسی به نام Philippe Maes که یک تقویم معروف به نام Cal نیز نوشته است پیشنهادی برای این مشکل به نام “One Music” داده است. این برنامه طی هفته های آینده می آید اما یکی از کاربران که دارای نسخه بتا این برنامه هست این برنامه را معرفی کرده است.

One Music یک موضع بندی کلی و مشابه دارد:
– لیست های پخش
– خواننده ها
– آلبوم ها
– آهنگ ها

بعد از اجرای برنامه، تمام مجموعه آهنگ ها و آهنگ های موجود در حافظه شما را اسکن میکند که ممکن است چنددقیقه به طول بیانجامد. بعد از آن برنامه بسرعت اجرا میشود و اگر شما آهنگ جدیدی اضافه کردید کافیست Re Index کنید.
قابلیت های برنامه عبارتند از: قابلیت پخش تکراری یا تصادفی آهنگ ها، شما میتوانید با کشیدن انگشت خود به سمت چپ یا راست آهنگ در حال پخش را عوض کنید.  البته این برنامه یک نقطه ضعف نیز دارد و آنکه نمیتواند برخی فایل های محافظت شده را اجزا کند و این مشکل باعث میشود نتواند کاملا جای ایکس باکس موزیک را در گوشی شما بگیرد اما اگر شما از برنامه های جانبی استفاده میکنید یا اگر برنامه موزیکی را خریداری کرده اید این برنامه کاملتر کار میکند و شاید بتوان گفت بهترین برنامه پخش موسیقی است تا کنون.

این برنامه بزودی منتشر خواهد شد و آن را برای شما قرار خواهیم داد و جزئیات آن را بیان میکنیم و اگر شما دنبال یک پلیر موسیقی سریع و ساده بجای ایکسباکس موزیک میگردید، توصیه میکنیم یک نگاهی به این برنامه بیاندازید.

تصاویری از محیط برنامه:

One_Music_Screens1 پلیر موزیک ویندوزفون

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept