کنفرانس مایکروسافت در MWC را انلاین مشاهده کنید

کنفرانس مایکروسافت در MWC را انلاین مشاهده کنید

شاید شما هم در مورد این روز ها و اتفاقی که قرار است در ان رخ دهد شنیده باشید، خب اگر نشنیده اید هم اشکالی ندارد چون ویندوز ارنا اینجاست!! 🙂

از تاریخ ۲ تا ۵ مارس مایکروسافت در کنفرانس جهانی MWC شرکت دارد و از محصولات و نواوری های خود رونمایی میکند. البته در این رویداد جهانی شرکت های زیادی شرکت دارند و محصولات بسیار متفاوت و جدیدی معرفی میشوند و مایکروسافت نیز در این کنفرانس شرکت دارد. هیچ شرکتی اعلام نمیکند که چه چیزی را معرفی خواهد کرد تا یک سورپرایز داشته باشد و البته بر اساس شایعات و برخی اطلاعات دیگر میتوان برای برخی شرکت ها حدس زد.

خب حال دوست دارید این کنفرانس را بصورت انلاین مشاهده کنید؟ مایکروسافت این را نیز اسان کرده و نگذاشته کنفرانس بزرگی که در بارسلونا اسپانیا برگذار میشود را از دست بدهید، میتوانید این رویداد را بصورت انلاین مشاهده کنید.

دوشنبه همین هفته میتوانید به ادرسی که در زیر قرار داده میشود مراجعه کنید و انلاین مشاهده کنید. این کنفرانس در ساعت ۲٫۳۰ بعدازظهر به ساعت جهانی برگذار خواهد شد. خب میتوانید قبل از ان یک چای یا نوشیدنی را برای خود اماده کنید.

توقعی نداریم که مایکروسافت گوشی پرچمداری را معرفی کند چون خودش گفته که اینکار را در اواسط ۲۰۱۵ خواهد کرد. ولی مطمئنا از ویندوز ۱۰ صحبت خواهد شد و اخبار جدیدی را خواهد داد و همچنین بر اساس شایعات و… انتظار میرود گوشی های میان رده ای از محصولات جدید مایکروسافت لومیا معرفی شوند.

صفحه مشاهده انلاین کنفرانس: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept