ویدیو کار با پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۶۶

نسخه 10149 ویندوز 10 موبایل برای کاربران Insider بر روی Slow ring منتشر شد

مایکروسافت نسخه ۱۰۱۶۶ را که یکی دیگر از پیش نمایش های ویندوز ۱۰ موبایل است را عرضه کرد و کاربران Insider میتوانند از آن استفاده کنند.  این بروزرسانی باعث شد که اولین بار نسخه ویندوز ۱۰ دسکتاپ کنونی با ویندوز ۱۰ موبایل یکی شود.

در این نسخه نمیتوان گفت ویژگی خاصی اضافه شده است و شاید تنها ویژگی را بتوان عادی شدن اندازه ایکن باتری دانست. ویژگی های نسخه ۱۰۱۶۶ بیشتر جهت رفع باگ و بهتر شدن عملکرد سیستم عامل بوده اند.

دانلود ویدیو

اگر منتظر کاشی جدید و جذاب مخاطبین People Live Tile هستید ظاهرا مایکروسافت ان را در این نسخه اضافه نکرده است. البته برخی کاربران میگویند با هارد ریست این کاشی و ویژگی اضافه میشود. همچنین برنامه جدید کیف پول Wallet راداریم. اگر چه این برنامه خیلی زودتر در استور دیده شده بود ولی قابلیت دانلود در نسخه ۱۰۱۴۹ وجود نداشت.

همچنین برخی برنامه های اصلی سیستم عامل آپدیت شدند که ایکس باکس و استور از جمله آنها هستند. این نسخه از ویندوز ۱۰ موبایل در حالیکه بر روی لومیا ۱۵۲۰ آزمایش شد ظاهرا عملکرد بهتری دارد چون در نسخه CPU بشدت داغ میشد و باتری براحتی و بسرعت خالی میشد.

در کل میتوان گفت این نسخه از ویندوز ۱۰ موبایل به هدف مایکروسافت نزدیکتر شده است که مایکروسافت میخواست تا سیستم عاملی سریعتر – روان تر از لحاظ تجربه کاری داشته باشد. تمام اخبار مربوط به ویندوز ۱۰ موبایل را در بخش زیر از سایت میتوانید دنبال کنید:

1 نظر
  1. mohamad zare کاربر می گوید

    سلام و خسته نباشید
    من گوشی و آپدیت کردم کردم اما تو قسمت نصب(چرخ دنده ها) یه علامت ناراحت اومد و گوشی خاموش شد
    حالا هم روشن میکنم ۱۰ ثانیه چرخ دنده ها میاد دوباره خاموش میشه
    روشن نمیشه واسه دانگرید که کامپیوتر بشناسش
    لطفا کمک کنید بگید چیکار میشه کرد؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept