چرا گوشی های پرچمدار اولین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را دریافت نکردند

مایکروسافت در حال کار بر روی مشکل صفحه نمایش لومیا 930 است (2)

Gabriel Aul از مایکروسافت که مسئول بخش نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی هاست دلیل اینکه چرا نسخه کنونی و البته نسخه اولیه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی های پرچمدار و جدید مایکروسافت منتشر نشده است را بیان کرد.

اکنون فقط شش گوشی از گوشی های پایین رده لومیا ویندوز فونی میتوانند نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را نصب کنند. Gabriel Aul میگوید:

” اکنون دسته عظیمی از گوشی های لومیا از ارزانترین گوشی های ویندوز فون میتوانند به ویندوز ۱۰ اپدیت شوند. او گفت که برای این نسخه از پیش نمایش ما احتیاج داریم که فقط دسته کوچکی از گوشی ها قابلیت اپدیت را داشته باشند چون باقی گوشی ها از باگ هایی که باعث مشکلات سخت افزاری میشود دور باشند، اما دلیل اینکه این قضیه را در گذشته نمیدیدید برای این بود که نسخه پیش نمایش در این سطح قبلا بصورت عمومی منتشر نمیشد، در ۴ الی ۶ ماه اولیه ساخت سیستم عامل فقط برای مایکروسافت بود. تیم ما اکنون فقط باید بر روی یک گزینه تمرکز کند و ان هم دستگاه ها هستند.”

اما اینکه چرا گوشی های هوشمند پرچمدار با سخت افزار قوی اکنون نمیتوانند پیش نمایش ویندوز ۱۰ را نصب کنند این گونه گفته است:

” ما در حال کار بر روی قابلیتی هستیم که نام ان partition stitching است و به سیستم عامل ویژگی جدیدی را میدهد و قسمت جدیدی میسازد که میتوان پروسه های نصب اپدیت ها را در یکجا مشاهده کرد. تا زمانی که این ویژگی منتشر شود ما به گوشی هایی احتیاج داریم که پارتیشن بندی انها به اندازه کافی بزرگ باشد و گوشی های قوی پارتیشن کوچکی دارند. این به این معنی نیست که اپدیت ویندوز ۱۰ بزرگتر از ویندوز فون ۸٫۱ است بلکه به این معناست که یک بخش ساختاری به پردازش اپدیت اضافه خواهد شد. زمانی که ویژگی partition stitching کامل شود گوشی های بسیار زیادی میتوانند نسخه پیش نمایش را دریافت کنند.”

منبع: مایکروسافت

2 نظرات
  1. Faroogh کاربر می گوید

    دستتون درد نکنه که اینقدر پیگیر هستید، همیشه آپدیت هستید

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      خواهش میکنم
      لطف دارین

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept