پیش نمایش افیس Universal ویندوز ۱۰ برای گوشی تا ۱۵ روز دیگر خواهد امد

پیشنمایش افیس Universal ویندوز 10 برای گوشی تا 15 روز دیگر خواهد امد

مایکروسافت برنامه دارد تا نسخه پیش نمایش افیس Universal ویندوز ۱۰ برای گوشی را در تاریخی قبل از پایان ماه اپریل منتشر کند و اکنون در ۱۷ اپریل هستیم.

مایکروسافت در مورد این برنامه بیان کرد که:

“برنامه Office Universal طراحی شده برای بهره وری بهتر از این محصولات. محصولات افیس در ابتدا لمسی خواهند بود، برای تبلت و گوشی ها خواهند امد، و بهینه سازی شده اند برای مشاهده، ویرایش سریع . نوشتن و اماده کردن. نسخه تبلت این برنامه خیلی سریع و روان خواهد بود و یک تجربه عالی را به شما خواهد داد. بر روی تلفن این برنامه دارای همان فاکتور ها اما در ابعاد کوچکتر خواهد بود. دکمه های کنترل کننده نیز در پایین صفحه قرار گرفته اند بنابراین شما کنترل راحتی را با یک دست میتوانید بر روی اسناد خود داشته باشید.”

همانطور که میدانیم نسخه کنونی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی نمیتواند فایل های افیس را باز کند چون برنامه افیس از ان برداشته شده است. این خبر نشان میدهد که ممکن است تا اخر این ماه نسخه دیگری از پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی منتشر شود.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept