ویژگی های پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۳۶

نگاهی به Outlook برای ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت لیستی از تغییراتی که در نسخه جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل با نسخه ۱۰۱۳۶ را منتشر کرد. این نسخه تغییراتی را در مورد کورتانا و عکس ها و دوربین و برنامه ها دارد که باعث میشود کار با گوشی و این سیستم عامل آسان تر شود.

تغییرات نسخه ۱۰۱۳۶ پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل

  • هزاران تغییر برای مناسب تر کردن: هزاران تغییر کوچک در رابط کاربری رخ داده است که شما برخی از آنها را مشاهده خواهید کرد از جمله PIN pad که اکنون شفاف است و اکنون انگشت خود را بر روی عکس صفحه قفل میکشید بجای اینکه ان را جابه جا کنید.تغییرات خیلی زیادی را در فونت ها ایکن ها و لایه بندی ها و… خواهید دید. رابط کاربری از انچه در نسخه ۱۰۰۸۰ میدید خیلی کاملتر است.
  • پیشرفت هایی برای کورتانا: تجربه کار با کورتانا خیلی بهتر و کاملتر شده است و تقریبا شبیه همان چیزی شده است و که ما در نهایت انتظار آن را داشتیم. بهبود هایی در خانه کورتانا رخ داده است و در منو همبرگری نیز اضافه شده است. با توجه به فیدبک کاربران ویندوز اینسایدر تم تاریک و سیاه را به کورتانا اضافه کردیم تا بیشتر با سیستم عامل هماهنگی داشته باشد. اگر ایمیلی در مورد پرواز داشته باشید با کورتانا هماهنگ شده و کورتانا زمان ان پرواز را به شما هشدار میدهد. میتوانید در مورد آب و هوا و یا شرایط کنونی از کورتانا سوال بپرسید و یا هر چیز دیگر و جواب خوبی از او بگیرید.
  • پیشرفت های دوربین و عکسبرداری: اکنون میتوانید بر روی ماه در لیست عکس ها ضربه بزنید تا لیستی از ماه هایی که عکس ها گرفته شده را ببینید و سریع انتخاب کنید. همچنین اکنون با دوباره ضربه میتوانید بزرگنمایی کنید. پیشرفتهایی در عملکرد و بهتر شدن داشته ایم. اگر شما لومیا ۶۴۰ – ۶۴۰ xl – 930 یا ۱۵۲۰ دارید برنامه عکاسی Lumia Camera Beta را برنامه پیشفرض خود قرار دهید که همان برنامه دوربین ویندوز ۱۰ است ولی با قابلیت های بیتر بر اساس سخت افزار گوشی لومیا شما.
  • استفاده یک دست از گوشی: اگر شما صفحه نمایشی با اندازه ۵ اینچ دارید انگشت خود را بر روی دکمه شروع ویندوز نگه دارید و مواردی که در بالای صفحه هستند به پایین می آیند و دسترسی شما به آنها راحتتر میشود. اگر میخواهید از این حالت خارج شوید یا چند ثانیه صبر کنید و یا اینکه بر قسمت خالی و سیاه بالای صفحه ضربه بزنید.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept