ویندوز ۱۰ برای گوشی ها و اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ در حال ازمایش در داخل مایکروسافت هستند

ویندوز 10 نسخه بعدی سیستم عامل ویندوزفون خواهد بود

در جریان معرفی ویندوز ۱۰ مایکروسافت تنها به معرفی نسخه کامپیوتری ویندوز ۱۰ اکتفا کرد اما در پرسش و پاسخ میان خبرنگاران تایید کرد که نسخه ۱۰ ویندوز نیز برای گوشی های ویندوزفونی نیز عرضه خواهد شد با ویندوزفون پرو همراه باشید.

اپدیت دوم ویندوزفون با بیلد نامبر ۸٫۱۰٫۱۵XXX و اپدیت ویندوز ۱۰ با شماره ۸٫۱۵٫۱۲۴۳۴ شناسه های داخلی هستند و منتشر نشده اند.

مایکروسافت در حال کار بر روی آپدیت دوم برای ویندوز ۸٫۱ و نسخه ویندوز ۱۰ برای موبایل ها است . می دانیم که مایکروسافت در آپدیت اول خودش برای ویندوزفون ۸٫۱ کورتنا را برای اولین بار عرضه کرد.

شایعاتی که در مورد آپدیت ذوم ویندوز ۸٫۱ گفته شده است ، شاهد قابلیت‌های جدیدی همچون کنترل دیتا در اکشن سنتر، امکان مرتب سازی تنظیمات، پشتیبانی از پردازنده‌های جدید و ارائه دستیار صوتی کورتنا در مناطق بیشتری از دنیا، خواهیم بود.

اما در طرف دیگر شامل تغییرات اساسی در ویندوز ۱۰ خواهیم بود مایکروسافت که تصمیم دارد سیستم عامل های خودش را به صورت یکپارچه در بیاورد تا نه تنها توسعه دهندگان به سادگی بتوانند اپلیکیشن‌های خود را برای تمام ابزارهای تحت ویندوز از جمله کامپیوترهای شخصی، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه کنند، بلکه کاربران بتوانند رابط کاربری نسبتا یکسانی را در تمام این ابزارها تجربه کنند.

همچنین اعلام شده است  که ویندوز ۱۰ برای تلفن‌ها در ماه اول یا  دوم از سال ۲۰۱۵ منتشر می‌شود و کمی بعد تلفن‌های ویندوز فونی به این نسخه از ویندوز مجهز خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept