نوکیا سال ۲۰۱۶ به دنیای گوشی ها باز خواهد گشت

نوکیا به دنیای گوشی های هوشمند باز خواهد گشت؟

نوکیا قصد دارد تا در سال ۲۰۱۶ بدنیای گوشی ها باز گردد و گوشی بسازد. بر اساس گفته کارمندی است که با نقشه نوکیا اشنا است، کسی که عرضه تبلت اندرویدی نوکیا را لو داده بود.

همانطور که Recode گزارش داده است:

“نزدیک های سال بعد شرکت نقشه دارد تا به بازار گوشی ها بازگردد. دو منبع از نقشه های نوکیا میگویند که Re/code نام دارند. همچنین این شرکت تعدادی پروژه های تکنولوژی دیگر هم دارد از جمله برخی پروژ ها در مورد واقعیت افزوده است، که منابع گفته اند.”

شرکت نوکیا قسمت گوشی های خود را به مایکروسافت فروخت و فروش ان بخش در سال ۲۰۱۴ تکمیل شد و نوکیا دیگر فقط بر روی نقشه نگاری – شبکه و مدیریت پتنت هایش کار میکرد. طی قرار داد مایکروسافت از نوکیا عهد گرفته بود تا دو سال حق ندارد وارد بازار گوشی ها شود و در سال دیگر این قرار داد تمام میشود و نوکیا میتواند به بازار گوشی های هوشمند باز گردد.

متاسافنه هیچ خبری از اینکه شرکت در سال اینده میخواهد بر روی چه دستگاه هایی کار کند و یا اینکه چه سیستم عامل و نرم افزاری را بر روی دستگاه هایش خواهد گذاشت نیست. شرکت مجبور است تمرکز خود را بر روی دستگاه هایش قرار دهید و نمیتواند به شرکت های جزئی همچون Foxconn که تبلت N1 را ساخته بود تکیه کند.

اگر نمیدانید نوکیا تنها دو محصول اندرویدی دارد، یکی نرم افزار Zlauncher و دیگری تبلت N1 که ان هم توسط یک شرکت چینی ساخته شد و توسط نوکیا تولید نشد و صرفا تحت نام نوکیا در چین به فروش رسید. Recode همچنین گفت نوکیا در حال کار بر روی واقعیت بر ارزش افزوده است که جزئیات ان کمی پیچیده است. شواهد نشان میدهد که نوکیا بشدت بدنبال راهی برای بازگشت بدنیای گوشی های همراه است و خرید شرکت Alcatel-Lucent با قیمتی معادل ۱۶٫۶ بیلیون دلار از همین مسئله خبر میدهد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept