مایکروسافت گوشی های ویندوزفون جدیدی را از شرکت های Blu، Prestigio و Yezz معرفی کرد

blu-5-inch-windows-phone_storگوشی های جدید ویندوزفون به بازار عرضه میشوند

مایکروسافت گوشی های ویندوزفون جدیدی با سخت افزار متفاوت و البته با سازنده های مختلفی را معرفی کرد که در ماه آینده قابل خریداری هستند، گوشی های ویندوزفونی از شرکت های سازنده اسمارتفون همچون Blu و Prestigio و Yezz. امروز یک نگاه کوتاه بر این گوشی ها می اندازیم.

بعنوان اولین گوشی به شرکت Blu میپردازیم شرکتی که اولین گوشی ویندوزفون خود را چند وقت پیش ساخت. مایکروسافت و این شرکت خبر از دو گوشی جدید ویندوزفونی دادند که شامل صفحه پنج اینچی میباشند و عکسشان در ابتدای این خبر نیز آمده است. متاسفانه فعلا خبر دیگری در مورد سخت افزار این دستگاه نیست.

یکی دیگر از گوشی های این شرکت که دیرتر به بازار ایالات متحده و آمریکا لاتین عرضه میشود، عکسش در پایین آمده است. البته این زیاد سخت نیست که شما نفوذ برخی تشابهات رنگ و طراحی را در آن مشاهده کنید اما این شگفت انگیز است که شرکت های بیشتر و پشتیبانی های بیشتر شرکتی را بدنبال این سیستم عامل میبینیم.

Prestigio MultiPhone 8500

Prestigio نیز اولین گوشی ویندوزفون خود را در گذشته با نام MiltiPhone 8500 DUO تولید کرده بود. متاسفانه همچون Blu هیچ اطلاعاتی از سخت افزار این گوشی منتشر نشده است اما پردازنده چهارهسته ای و صفحه نمایش HD و دوربین عالی از این گوشی انتظار میرود.

و در پایان گوشی Billy 4.7 از شرکت Yezz معرفی میشود. گوشی که یک پردازنده چهار هسته ای دارد(که این در ویندوزفون رواج دارد.)، دوربین پشتی با کیفیت ۱۳٫۱ مگاپیکسل، ۴٫۷ اینچ IPS صفحه نمایش با تکنولوژی Gorilla Glass 2 . نکته بسیار قابل توجه این اسمارتفون ویندوزفونی قطر بسیار کم آن به اندازه ۷٫۲mm  است. انتظار میرود این گوشی بزودی در اروپا و آمریکا لاتین و ایالات متحده با قیمت $۲۴۹ به بازار عرضه شود.

Yezz Billy 4.7

yezz همچنین یک گوشی کوچکتر با نام Billy 4.0 را عرضه خواهد کرد که با صفحه نمایش ۴ اینچی، دوربین عقب با کیفیت ۸ مگاپیکسل و پردازنده چهارهسته ای خواهد بود. این گوشی بسیار ارزانتر با قیمت $۱۳۹ خواهد بود که توسط سایت amazon نیز به فروش میرسد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept