مایکروسافت لومیا ۶۳۵ با رم ۱ گیگابایت را عرضه خواهد کرد

نگاهی کوتاه و سریع به نوکیا لومیا 635

لومیا ۶۳۵ یکی از گوشی های رده ارزان قیمت مایکروسافت است که به اندازه کافی خوب است. صفحه نمایش با قابلیت ClearBlack و طراحی خوب گوشی، در نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ نیز امتحان خود را پس داده است و خوب و روان و عالی عمل کرده است. این گوشی را شاید بتوان در دو گزینه محدود کرد، یکی رم ۵۱۲ مگابایت و دیگری در دوربین جلو که البته رم این گوشی که اکنون ۵۱۲ مگابایت است در کارهای این گوشی کمبودی را بوجود نمی اورد.

در اخباری که جدیدا منتشر شده است در سایتی اعلام شد که مایکروسافت در اینده لومیا ۶۳۵ با رم ۱ گیگابایت را عرضه خواهد کرد. شاید یکم عجیب باشد که مایکروسافت چنین تغییر سخت افزاری را بدهد ولی چنین چیز ممکن خواهد شد و شاید مایکروسافت بخواهد مشکل و کمبود قبلی نوکیا را برطرف کند.

سایت دیگری نیز منبع های مختلفی را منتشر کرده که نشانه های جدی از تولید گوشی لومیا ۶۳۵ با رم ۱ گیگابایت را میدهد و رام های این گوشی را بر روی سرور مایکروسافت نشان میدهد.

مایکروسافت لومیا 635 با رم 1 گیگابایت را عرضه خواهد کرد

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که لومیا ۶۳۵ با رم ۱ گیگابایت بر روی رخی اپراتور های خاص دیده میشود. اپراتور هایی همچون در اسپانیا برای اپراتور ها Movistar – Vodafone و یکی هم غیراپراتوری و دیگری برای اپراتور Telenor listing مجارستان.

میتوان گفت که مایکروسافت اکنون تولید گوشی هایی با رم ۵۱۲ مگابایت را متوقف کرده و گوشی های خود را با رم ۱ گیگابایت منتشر میکند که این رم بیشتر باعث کارایی بهتر نسخه های بعدی سیستم عامل و نرم افزار ها بر روی گوشی میشود.

هنوز اطلاعات دیگری از این قضیه معلوم نیست و نمیتوان نظری قطعی داد. اینکه چرا مایکروسافت یک گوشی را با سخت افزاری جدید عرضه کند معلوم نیست و نمیتوان هیچ بحثی را قطعا از طرف مایکروسافت مطرح کرد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept