مایکروسافت عکس هایی از مرورگر Spartan ویندوز فون منتشر کرد

مرورگر اینترنت جدید Spartan برای ویندوز 10 خواهد امد

مایکروسافت در کنفرانس یکم بهمن مرورگر جدیدی را برای ویندوز ۱۰ معرفی کرد که در مطلبی ویژگی های این مرورگر را توضیح دادیم و ان را بصورت کلی معرفی کردیم. مرورگری که فعلا با نام Project Spartan نامیده میشود.

مایکروسافت اکنون عکس هایی از مرورگر Spartan ویندوز فون منتشر کرد تا بیشتر از نزدیک با ان اشنا شویم. همانطور که در دو عکس زیر مشاهده میکنیم این مرورگر از دو پس زمینه تاریک و روشن پشتیبانی میکند. طراحی مرورگر خیلی فلت است. ادرس بار نیز در بالای مرورگر قرار گرفته است. چیزی که همیشه در اینترنت اکسپلورر در پایین قرار داشت.

مایکروسافت عکس هایی از مرورگر Spartan ویندوز فون منتشر کرد

مایکروسافت خیلی زود این متن را در بلاگ خود قرار داده است:

“اسپارتان تنها مرورگر اینترنتی است که ساخته شده تا در سرتاسر سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای همه دستگاه ها کار کند. قدرت گرفته از موتوری جدید، اسپارتان با یک طراحی مدرن هماهنگ با جدیدترین وب ها طراحی شده است. ما عمدا از اینترنت اکسپلورر مهاجرت کردیم چون قدیمی شده بود و مرورگر جدید کاملا با طراحی های امروزی و وبسایت ها هماهنگ شده و میتواند با انها سازگاری کامل داشته باشد.

مرورگر اسپارتان ویندوز ۱۰ اپدیت خواهد ماند و امنیت و عملکرد عالی و بهترین شرایط را برای کاربران و ویندوز ۱۰ فراهم خواهد اورد. اسپارتان و موتور جدید ان بادوام هستند.”

متسفانه این مرورگر در اولین مراحل ساخت است و مایکروسافت هیچ ویدیویی از کار با ان را قرار نداده است. چند ماه طول میکشد تا این مرورگر به نسخه پیش نمایش ویندوز وارد شود.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept