عکس جدیدی از قاب پشت فبلت مایکروسافت لومیا ۱۳۳۰ لو رفت

عکس جدیدی از قاب پشت فبلت مایکروسافت لومیا 1330 لو رفت

عکس جدیدی از قاب پشت فبلت مایکروسافت لومیا ۱۳۳۰ لو رفت که نشان میدهد شاید این گوشی همان گوشی جدید و بعدی ویندوز فونی باشد که توسط مایکروسافت تولید خواهد شد.

این عکس در واقع کاور عقبی گوشی است، این قاب در سایت Weibo به نمایش گذاشته شده است و علامت مایکروسافت و همچنین طرز قرار گرفتن دوربین در ان مشخص است. همچنین میتوان نوشته Zeiss  را نیز دید که حاکی از لنز های Zeiss که در دوربین بکار رفته اند است. در عکس دوم که لو رفته است یک مایکروسافت لومیا ۵۳۵ درداخل این قاب قرار داده شده است و نشان میدهد که این قاب بزرگتر از ۵ اینچ است و مسلما گوشی نیز بزرگتر از ۵ اینچ خواهد بود.

عکس جدیدی از قاب پشت فبلت مایکروسافت لومیا 1330 لو رفت

مشخصات احتمالی مایکروسافت لومیا ۱۳۳۰

  • صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با ۷۲۰p
  • اسنپ دراگون ۴۰۰
  • دوربین پشتی ۱۴ مگاپیکسل
  • دوربین جلو ۵ مگاپیکسل
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی

احتمال این وجود دارد که این گوشی همان جایگزین لومیا ۱۳۲۰ و با نام جدید مایکروسافت لومیا ۱۳۳۰ باشد. همانطور که عکس هایی نیز از لومیا ۵۳۵ لو رفته بود قبل از انتشار این نیز مثل همان عکس هاست. اما سوالی مطرح میشود که اگر این گوشی با این اندازه قرار است منتشر شود ایا گوشی ارزان قیمت سال ۲۰۱۵ مایکروسافت همین لومیا ۱۳۳۰ خواهد بود؟

اگر این گوشی نیز منتشر شود نشان میدهد که مایکروسافت وارد مجموعه ای از گوشی ها x30 شده است و به ترتیب جایگزین هایی با پسوندی بیشتر تولید میکند. هنوز این عکس بطور کامل تایید نمیشود ولی میتوان بصورت یک خبر لو رفته و جدی به ان نگاه کرد.

منبع: Weibo

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept