شایعه تبلت جدید شیائومی با سیستم عامل ویندوز ۱۰

شایعه تبلت جدید شیائومی با سیستم عامل ویندوز 10

یک تحلیلگر مشهور چینی از تبلت های جدید شیائومی خبر داد که به زودی عرضه آن ها اغاز میشود.اخرین تبلت شیائومی مربوط به حدود ۱ سال قبل است که با نام Xiaomi Mi پد روانه بازار جهانی شده بود.

مدیر عامل شرکت شیائومی خبر داده بود که به زودی یک تبلت روانه بازار خواهد کرد اما به هیچ چیز ان اشاره نکرد اما یک تحلیلگر مشهور  چینی گفته که این تبلت از ویندوز ۱۰ پشتیبانی خواهد کرد.این تحلیلگر گفته این تبلت بالا رده یا میان رده خواهد بود.

این تحلیگر ادعا میکند این تبلت در دست ساخت میباشد و تا اخر سپتامبر از ان رونمایی خواهد کرد.اگر این شایعه راست باشد این اولین محصول شیائومی است که از ویندوز استفاده میکند. با توجه که دیگر مایکروسافت تبلت های زیر ۸ اینچ را تحت پوشش نمیگیرد به احتمال فراوان این تبلت از ۸ اینچ بالاتر خواهد بود.اگر این تبلت از ۸ اینچ پایین تر باشد قطعا از نسخه موبایل ویندوز ۱۰ استفاده خواهد کرد.

از سویی دیگر شیائومی رابط کاربری جدید خود را با نام MIUI در تاریخ ۱۶ اگوست رونمایی خواهد کرد ممکن است این تبلت با رونمایی از MIUI منتشر شود.  در مورد این مطلب نظر قطعی نمیتوان داد اما این خبر را قطعا نمیشود نادیده گرفت.اگر مطلب جدیدی از این تبلت به دست اوردیم قطعا در سایت  قرار میدهیم.

نظر شما چیست؟آیا این تبلت روانه بازار جهانی خواهد شد؟؟؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept