نیروی پلیس شهر Cambridgeshire تمام دستگاه های بلک بری خود را با ویندوزفون ۸٫۱ جایگزین میکند

Lumia_1520_Windows_Phone_81_Screen لومیا 1520- ویندوزفون 8.1

یکی از نقشه های نیروی پلیس UK تعویض کردن هزاران گوشی بلک بری با ۸۰۰۰ دستگاه ویندوزفون ۸٫۱ جایگزین کند. انتظار میرود که این دستگاه ها، نوکیا لومیا ۹۳۰ ، ۱۵۲۰ و لومیا ۶۳۵ باشند که تا سال آینده خریداری شوند. برطبق گفته های “یان بل” رئیس بخش ITC در نیروی پلیس، ویندوزفون ۸٫۱ خود یک عامل بسیار مهم برای تصمیم گیری خریداری و مهاجرت به دستگاه های مایکروسافت موبایل بوده است.

وی گفته است: “امنیت در گذشته ویندوزفون جایی نداشت اما اکنون صدالبته. و تولید کنندگان سیستم عامل ویندوزفون تلاش های بسیاری کرده اند تا سیستم عامل ویندوزفون ۸٫۱ را منتشر کرده اند و با رمزگذاری های جدید و نرم افزار جدید VPN این سیستم عامل را مناسب رشد و ترقی و مناسب با دیدگاه های بخش دولتی کرده اند درحالیکه در گذشته اصلا چنین چیزی نبود و ما به این سرمایه گذاری علاقه مند هستیم.”

همچنین بزودی ویندوزفون به نیروهای پلیس مناطق Hertfordshire و Bedfordshire نیز فروخته خواهد شد چونکه آنها پذیرفته اند تکنولوژی مدرن را با نیروهای خود یکی کنند. “بل” همچنین در مورد دلایل خود برای کنارگذاشتن بلک بری هم نکاتی گفت و حاکی از آن بود که این سیستم عامل دیگر قدیمی شده و نیروهای جدید می آیند در حالیکه ما همه چیز در مورد کارایی های یک گوشی همچون ایمیل و تقویم و… را در اختیار نداریم، و علاوه بر اینها بر طبق تجربه های شخصی کاربران تصمیم بر آن شد که اسمارتفون مدرنی را تهیه کنیم.

و همچنین از آنجایی که در نیروی پلیس از سیستم عامل های مایکروسافت استفاده میشد این نیز انگیزه قوی تری بود تا به سمت ویندوزفون برویم و ادغام بیشتری بین سیستم عامل ها داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept