به اضافه شدن حالت افقی landscape در صفحه شروع رای دهید تا مایکروسافت آن را اضافه کند

به صفحه شروع landscape در ویندوز 10 موبایل رای دهید تا مایکروسافت آن را اضافه کند

یکی از جذابیت ها و البته تقاضاهایی که کاربران ویندوز فون و در آینده ویندوز ۱۰ موبایل دارند اینست که وقتی گوشی را بصورت افقی میگیرند، صفحه شروع و سیستم عامل گوشی نیز افقی شود، حالتی که در واقع landscape خوانده میشود.

این درخواست ها همیشه توسط افراد مختلف بیان شده است. مسئول سیستم عامل ویندوز ۱۰ در مایکروسافت Gabriel Aul امروز بیان کرد که اگر واقعا میخواهید چنین قابلیتی به گوشی ویندوز تان اضافه شود پس به آن رای بدهید.

اگر نمیدانید، مایکروسافت یک صفحه به نام صدای کاربر User Voise دارد که در آن کاربران ایده های خودشان را مطرح میکنند و باقی به آنها رای میدهند و هر ایده ای که رای بسیار بالایی بیاورد تایید شده و مایکروسافت بر روی آن کار میکند و آن ایده را بر روی سیستم عاملش پیاده میکند. حال ما اگر قرار باشد جایی به اضافه شدن این قابلیت رای بدهیم همین سایت است. در این سایت نیز لازم نیست شما یا ما ایده را مطرح کنیم، چنین ایده ای از قبل وجود دارد و فقط کافیست شما به آن رای بدهید.

شاید جالب باشد که بدانید اولین رای به این ایده در سال ۲۰۱۱ بوده است و اکنون سال ۲۰۱۵ هستیم و این نشان میدهد خواستن این ویژگی مسئله جدیدی نیست. Aul این مسئله را گفت که این ایده مسئله جدیدی نیست که بیان میکنید و اگر واقعا آن را میخواهید پس به آن رای دهید تا مشخص شود. شما نیز اگر واقعا چنین قابلیتی را میخواهید به لینک زیر برویدو به آن رای بدهید و به دوستانتان نیز بگویید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept