آیا مایکروسافت بر روی لومیا های جدید کار میکند؟ البته

شش نکته در مورد گوشی لومیا 640 و لومیا 640 XL که باید بدانید

برخی شایعات در این زمینه وجود دارند که میگویند مایکروسافت در حال کار بر روی مجموعه ای از لومیا ویندوز فون های جدید است تا سال بعد انها را عرضه کند.

بدون هیچ شک و تردید و صحبت اضافی، یک جواب خیلی قاطع در این زمینه وجود دارد، بله، البته مایکروسافت قطعا در حال کار بر روی لومیا های جدید است.

درست است که ساده است ولی برخی اوقات بعضی شایعات خیلی ساده و در واقع چرت در دنیای مجازی پخش میشوند و بعنوان مهمترین اخبار ذهن همه کاربران را درگیر میکنند و سایت ها نیز از همین قضایا کلی سواستفاده میکنند و ساده ترین چیز ها را بعنوان اخبار جدید و بروز و مهم منتشر میکنند که انگار فقط انها از ان باخبر شده اند.

بعنوان مثال زمانی مایکروسافت در همان ابتدا قبل از هر خبری اعلام کرد تمام گوشی های ویندوز فون ۸٫۱ و لومیا به ویندوز ۱۰ اپدیت خواهند شد. بعد ها شایعات مسخره و دروغینی پخش شد که همه نمیشوند و کلی داستان برای خود ساختند، انقققققققدر عمیق که هنوز هم برخی کاربران استرس دارند که گوشی شان به ویندوز ۱۰ اپدیت میشود یا خیر؟ برخی سایت ها هم از این قضیه سو استفاده کردند و بعنوان مثلا یک تیتر خیلی داغ و مهم، ساده ترین قضیه را برای خودشان بزرگ کردند که: ویندوز ۱۰ برای همه لومیا ها منتشر خواهد شد.

این قضیه تا حدی بزرگ شده بود و کاربران سوال میپرسیدند که ما هم مجبور شدیم این خبر را در سایت قرار دهیم تا این مسئله ساده برای همه حل شود. اکنون نیز قضیه همین است، مایکروسافت اکنون در حال ساخت گوشی های جدید است و گوشی های جدید یک شبه ساخته و ظاهر نمیشوند. مایکروسافت گوشی های خود را شاید گوناگون عرضه میکند ولی چیزی که مهم است اینست که ماه ها و شاید سال ها بر روی انها کار کرده باشد.

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 535 Microsoft Lumia

مایکروسافت خودش رسما در کنفرانس اعلام کرد و گفت پرچمداری در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد کرد و گوشی های جدید و عالی لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL را میبینیم که جدیدا عرضه شدند و لومیا ۵۴۰ نیز همین چند روز پیش معرفی شد.

شایعات واقعا خنده دار هستند و ساده و فقط انها یک چیز هستند: شایعات. این حرف ها ساخته میشوند برای اینکه کاربران را گمراه کنند و همیشه کاربرانی برای مطالعه مقاله های خودشان داشته باشند و چه کسی بعد از یک ماه که شایعه دروغ بود، به اینکه ان شایعه دروغ بوده اهمیتی میدهد؟ فقط در این میان مایکروسافت را دروغ گو می نامیم.

تا زمانیکه مایکروسافت رسما اعلام نکند که از ساخت گوشی های هوشمند دست کشیده و دیگر تولید نمیکند، به تولید و فروش گوشی های خود ادامه خواهد داد و گوشی های مختلف برای گروه های هدف مختلف تولید خواهد کرد.

3 نظرات
  1. amir کاربر می گوید

    سلام خسته نباشید
    ببخشید یه سوال
    اگر من تا یکی دو ماه دیگه که فک کنم نسل جدید ۶۴۰ هم میاد بخوام لومیا بخرم شما کدوم لومیا رو پیشنهاد میکنید؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      بستگی داره چه مدل و چه قیمتی مد نظرتون باشه

      1. amir کاربر می گوید

        تا ۱ میلیون تومن.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept