مایکروسافت جزئیات ویژگی های جدید کورتانا را منتشر کرد

مایکروسافت جزئیات ویژگی های جدید کورتانا را منتشر کرد (2)

چه چیز جدیدی به کورتانا اضافه شده است؟ مایکروسافت جزئیاتی از برخی تغییرات که اخیرا به دستیار صوتی محبوبش کورتانا اضافه کرده است را منتشر کرد. ما برخی از ویژگی های ان را بیان کردیم اما این قضیه نیز بسیار خوب است که مایکروسافت لیستی از جزئیات و تغییرات را منتشر کرده است.

ویژگی های جدید کورتانا

  • پیش بینی بازی های NFL
  • دیکشنری اکسفورد
  • سلامتی و ورزش
  • در قسمت نوت بوک کورتانا گزینه های جدیدی از New interests
  • انجام فعالیت های بیشتر با برخی برنامه ها
  • گفتن what?

کورتانا میتواند بازی های NFL را پیش بینی کند و شما میتواند اینگونه از اوسوال بپرسید که مثلا:”Who will win the [team name] versus [team name] game?” یا فقط در مورد تیم محبوبتون بپرسید که:”Who will win the [team name] game?”

ما اخیرا نیز مطلبی منتشر کردیم با این عنوان که کورتانا میتواند همچون یک دیکشنری کامل رفتار کند و هر چیزی که لازم دارید را میتوانید از او سوال بپرسید.

مایکروسافت جزئیات ویژگی های جدید کورتانا را منتشر کرد

همچنین شما میتوانید سوالاتی مربوط به بهداشت و ورزش بپرسید و کورتانا بوسیله برنامه Bing Health & Fitness جواب شما را بدهد. اگر بدنبال ورزش هستید این قابلیت برای شما کاربردی خواهد بود.

قابلیتی که مایکروسافت بعنوان فعالیت بیشتر با برنامه ها اعلام کرده با برخی برنامه ها است. بطور مثال کارها و سوال های جدیدی که میتوان از کورتانا در مورد فیسبوک پرسید و او نیز جواب دهد.

به نظر شما قابلیت جالب کورتانا چیست؟

منبع: Microsoft

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept