مایکرسافت: اپدیت جدیدی برای ویندوزفون نسخه دولوپر این هفته منتشر خواهد شد

اپدیت جدیدی برای ویندوزفون نسخه دولوپر این هفته منتشر خواهد شد

رئیس ویندوزفون مایکروسافت جوبلفیوره تایید کرد که شرکت نقشه هایی برای انتشار اپدیت جدید در این هفته برای کسانی که از نسخه ویندوزفون پیشنمایش یا نسخه دولوپر استفاده میکنند دارد و البته کمی از جزئیات این اپدیت را نیز منتشر کرد که در اپدیت ها خواهند بود.

جو بلفیوره در اکانت توییتر خود چنین پیامی را منتشر کرد:

“Everyone asking– we’re hoping to push some updates to Dev Preview this week, addressing storage install probs, HTC support, Cyan ramp-up.”

ما اپدیتی را برای دولوپر ها در این هفته منتشر خواهیم کرد. رفع مشکلات حافظه برای نصب، پشتیبانی از htc، صعود Cyan.

دولوپر ها که خبری بود که در مطالب قبلی منتشر کردیم و اپدیت ساین Cyan قرار شد برایشان منتشر شود. بحث از HTC نیز میتواند منظور به اچ تی سی هایی باشد که اپدیت را دریافت نمیکردند و اپدیت ها برایشان بسته شده بود. از دیدگاه دیگر اپدیت برای کسانی که با ارور ۰x80188308 و نصب نشدن اپدیت لومیا Cyan رو به رو بودند مشکلشان برطرف خواهد شد.

این پیام مشابه پیامی است که رئیس انجمن مایکروسافت داده است با این متن که:

“The fix is near guys, and we appreciate your continued patience. Be expecting some additional communication over the next few days. Thanks for holding tight! We’re almost there.”

برطرف شدن مشکلات نزدیک است و ما از صبر شما قدردانی میکنیم. جمعیتی از کاربران در چند روز اینده با انتشار اپدیت هیجان زده خواهند شد. از صبر کردن طولانی شما متشکریم. ما همیشه اینجا هستیم.

اگر شما نیز از نسخه دولوپر ویندوزفون ۸٫۱ استفاده میکنید توصیه میکنیم کمی صبر کنید و منتظر برطرف شدن مشکل در چند روز اینده باشید و اینکه اپدیت برای شما نیز منتشر شود.

منبع: Joe Belfiore on Twitter

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept