بازی Angry Birds 2 برای ویندوز فون منتشر نخواهد شد

بازی Angry Birds 2 برای ویندوز فون منتشر نخواهد شد

Rovio این خبر را داد که بازی Angry Birds 2 را رسما در تاریخ ۸ مرداد عرضه خواهد کرد اما در برنامه ریزی انتشار این بازی محبوب آنها انتشار برای سیستم عامل ویندوز فون وجود ندارد که آن را در ایمیل در جواب یکی از کاربران گفته اند و البته در توییتر نیز تایید کرده اند.

یکی از کاربران که به Rovio ایمیل فرستاده است و از آنها خواسته تا بازی پرندگان خشمگین دو را برای ویندوز فون نیز بسازند با جوابی از سوی آنها روبه رو شده است که خیلی از ما از آن خوشمان نمی آید:

“متاسفانه بازی Angry Birds 2 برای ویندوز فون منتشر نخواهد شد. ما از هرگونه ناراحتی که این قضیه باعث آن میشود معذرت میخواهیم. ما امیدواریم که شما شانس این را داشته باشید که این بازی را بر روی یکی از دستگاه هایی که از آن پشتیبانی خواهند کرد بازی کنید.”

شرکت با انتشار آخرین نسخه های مجموعه بازی های Angry Birds پشتیبانی خوبی از ویندوز فون در گذشته داشت. هنوز هم امید هست که بازی پرندگان خشمگین ۲ برای کامپیوتر و تبلت های ویندوز ۱۰ عرضه شود و یا حتی برای کنسول ایکس باکس وان.

Peter Vesterbacka از Rovio همچنین در اکانت توییتر خود نیز تایید کرد این بازی برای ویندوز فون نخواهد آمد.

منبع: توییتر

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept