خبر: برنامه‌ی Microsoft Photos، دارای گزینه‌ی ایجاد آلبوم شد!

کسانی که از ویندوز ۱۰ برای موبایل و یا کامپیوتر استفاده میکنند، اکنون میتوانند آخرین نسخه‌ی برنامه‌ی Photos را دریافت کنند. برای موبایل نسخه‌ی ۹۱۸٫۱۴۱۲۲ را خواهید دید اما در کامپیوتر نسخه‌ی ۹۱۸٫۱۴۱۲۰ را دریافت خواهید کرد. اگرچه در نسخه‌ی جدید تغییرات زیادی را نمیبینیم، اما در یک مقایسه کوتاه دیدیم که یک ویژگیِ جدیدی اضافه شده است: ایجاد آلبوم!
اخیرا، در قسمت Albums درخواست‌های زیادی برای وجود دکمه‌ی ایجاد آلبوم در دستگاهتان وجود داشت. متاسفانه، آن دکمه‌ی + را تا امشب جائی ندیده‌ایم. برای کامپیوتر، این دکمه را میتوانید در گوشه‌ی سمت راست پیدا کنید و در موبایل در گوشه‌ی سمت راست پایین کنار انگشت شصت شما قرار گرفته است. با لمس این دکمه وارد برنامه‌ی Photos میشوید که در آن میتوانید تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای ایجاد آلبوم جدید در یک گروه قرار دهید. همه چیز کاملا مشخص است، اما دیدنش خالی از لطف نیست:

 photos-albums-new

توجه: اکنون دو نسخه از برنامه‌ی Photos وجود دارد، یکی برای ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۱۰۲۴۰ و دیگری برای نسخه‌ی ۱۰۵۴۷٫ هر دو برنامه بروزرسانی شده‌اند. اما، تنها نسخه‌ی کاربران اینسایدر ابزار ایجاد آلبوم را خواهد داشت! نسخه‌ی موجود برای نسخه‌ی ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰، در حال حاضر ۹۱۵٫۱۷۱۷۰ است.
در مورد عملکرد، نسخه‌ی جدید برنامه با زوم دو انگشتیِ بهتر و سرعت عملکرد بهتر، مخصوصا در نسخه‌ی موبایلی همراه است. به نظر شما میتوانیم بگوییم که بلاخره این برنامه شروع به بهتر شدن کرده است؟ به حرف‌های ما اعتماد نکنید، خودتان برنامه را امتحان کرده و در قسمت نظرات ما را آگاه سازید.

دانلود برنامه Microsoft Photo از فروشگاه ویندوز (Windows Store)

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept