احتمالا برنامه جدید عکاسی لومیا برای همه گوشی ها در ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد

احتمالا برنامه جدید عکاسی لومیا برای همه گوشی ها در ویندوز 10 منتشر خواهد شد (3)

همینکه به معرفی ویندوز ۱۰ نزدیک میشویم اخبار بیشتری در این باره منتشر میشوند و اتفاقات جدیدی رخ میدهند. برنامه جدید دوربین بصورت ازمایشی در استور ویندوز فون پیدا شده که البته چون هنوز در نسخه ازمایشی است فقط برای افراد خاصی قابل دانلود و است و مایکروسافت ان را بصورت داخلی فقط منتشر کرده است (یعنی افراد خاص خودشان فقط میتوانند دانلود کنند).

عکس ها از طراحی شبیه برنامه عکاسی Lumia Camera خبر میدهند و البته برخی ویژگی ها نیز جدید هستند همچون Rich Capture که اکنون وجود ندارد.

احتمالا برنامه جدید عکاسی لومیا برای همه گوشی ها در ویندوز 10 منتشر خواهد شد (2)

نکته خیلی جالب این است که در لیست برنامه قابلیتی به اسم HID (Human Interface Devices) وجود دارد که هنوز واضح نیست این ویژگی چیست و در چه مواقعی کاربردی خواهد بود.

یکی از کاربران که این برنامه را توانسته بود این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کند این گونه نوشت که:

” بنظر میرسد برنامه جدید دوربینی که تغییرات رابط کاربری اشکاری ندارد را داریم. ممکن است این برنامه برای لومیا ها باشد و یا ممکن است برای همه دستگاه های ویندوز فون. اما چون گوشی من سامسونگ است نمیتواند تمام ویژگی های این برنامه را ظاهر کند.”

احتمالا برنامه جدید عکاسی لومیا برای همه گوشی ها در ویندوز 10 منتشر خواهد شد (1)

از انجایی که این شخص گوشی سامسونگ داشته و برنامه را نصب کرده و سخت افزار بسیار ضعیفی گوشی فرد داشته، نمیتوانسته ویژگی های برنامه را نشان دهد و قابلیت های برنامه را بصورت کلی مشخص کند. این برنامه بر اساس استور ویندوز فون از اکتبر سال پیش اپدیت نشده بوده و این بدین معناست که این نسخه ظاهرا برای ویندوز ۱۰ طراحی شده است.

در حال حاضر گوشی های لومیا دو برنامه اصلی دارند که یکی برنامه رسمی مایکروسافت است و دیگری برنامه ای که نوکیا برای گوشی های لومیا داده است البتهکه در کنار ان برنامه های متعدد و متنوعی برای گوشی های لومیا ویندوز فون وجود دارند که هر کدام قابلیت منحصر بفردی را دارند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept