لومیا ۱۰۲۰ ویژگی های فوق العاده لومیا Denim را نخواهد گرفت

لومیا 1020 اپدیت ساین را دریافت کرد رام کانادا - دوبی و بیشتر

همه ما میدانیم که لومیا Denim در حال منتشر شدن است و برای گوشی های مختلفی عرضه شده است. ویژگی های بسیار عالی که این برنامه دارد نیز بر ما پنهان نیست و در مطالب مختلفی تمام ویژگی های ان را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. در مطلبی هم گفتیم تمام گوشی های لومیا همه ویژگی های اپدیت لومیا Denim را نمیگیرند. یکی از گوشی ها لومیا ۱۰۲۰ است که قبلا هم در مورد ان شنیدیم، حال میخواهیم بدانیم چرا؟

لومیا Denim ویژگی های عالی عکاسی که در دنیا اول هستند را بر روی گوشی های لومیا قرار میدهد ویژگی هایی که هنوز برخی از انها در تمام سیستم عامل های دیگر نیست و فقط برخی سیستم عامل ها به بعضی از انها رسیدند. همچون ایفون ۶ که یکی از افتخاراتش و البته بنظر خودش یکی از فتوحاتش! داشتن قابلیت تثبیت سازی تصویر هست Optical image stabilization. قابلیتی که از مدت ها پیش بر روی گوشی های نوکیا وجود داشت.

حال لومیا ۱۰۲۰ را داریم. گوشی ویندوز فونی با دوربین ۴۰ مگاپیکسل که غول عکاسی محسوب میشود. البته که با گذشت زمان این گوشی قدیمی شده و سخت افزار ان نسبتا قدیمی هستند ولی هنوز نیز در عکاسی کسی حریف ان نمیشود مگر یک غول ویندوز فونی دیگر!!! حال با این خبر روبه رو میشویم که لومیا ۱۰۲۰ قابلیت های اصلی لومیا Denim که بر روی گوشی است را نخواهد گرفت!

چرا لومیا ۱۰۲۰ قابلیت های عکاسی لومیا Denim را نخواهد گرفت؟

ساده است، به همان دلیلی که ذکر شد، سخت افزار قدیمی. مسلما فریمور ها و قابلیت های بروز باید روی سخت افزار قوی تر و البته بروز تر نصب شوند و بتوانند قابلیت های خود را نشان دهند. اگر چه که امروزه اسنپ دراگون های ۸۱۰ و ۸۱۱ و… جدیدترین سخت افزار ها هستند و لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۹۳۰ از اسنپ دراگون ۸۰۰ استفاده میکنند و نسبتا جدید هستند و با توجه به سال تولید انها این قضیه کاملا طبیعی است ولی لومیا ۱۰۲۰ پردازنده Qualcomm Snapdragon S4 Plus MSM8960 دارد که واقعا قدیمی است و یکی از نقاط ضعف بسیار بزرگ همین گوشی همین گزینه است که شاید اکثر کاربران شکایت شان فقط همین باشد.

پس بواسطه سخت افزار قدیمی لومیا ۱۰۲۰ (پردازنده Qualcomm Snapdragon S4 Plus MSM8960)، اگر چه که این گوشی غول عکاسی است نمیتوان قابلیت های عالی عکاسی لومیا Denim را بر روی این گوشی دید.

3 نظرات
  1. Faroogh کاربر می گوید

    واقعا ناراحت شدم . ویندوز ۱۰ رو چی خواهدگرفت؟؟؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      واقعا ناراحت کننده اس
      گوشی های پرچمدار و جدید همچون لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۹۳۰ بطور کامل ویژگی هاش رو میگیرن

  2. رضا فیضی کاربر می گوید

    آقای علی اکبری عزیز لطفا اصلاح کنید پستو .گوشی من ۱۰۲۰ هست و مدتهاست آپدیت دنیم دارم.رامم هم خاور میانست.نمیدونم چرا همه دارن این گوشی واقعا خوب و پرچمدارو خراب میکنن.من که کاملا راضیم ازش.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept