گوشی پرچمدار مایکروسافت لومیا در سایت های بنچمارک دیده شد

همچنان همه ما کاربران در حال انتظار برای هر گونه خبر از سوی مایکروسافت در مورد گوشی پرچمدار مایکروسافت لومیا هستیم که با ویندوز ۱۰ موبایل به بازار عرضه شود و در این حین در سایت معتبر GFXBench که برای بنچمارک گوشی هاست یک دستگاه لومیا جدید دیده میشود که دستگاه بالارده و پرچمدار بنظر می آید.

این سایت یک گوشی را در لیست خود قرار داده که با نام داخلی Nokia RM-1106 نامگذاری شده است. این گوشی صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد. در لیست همچنان میتوان دید که پردازنده این گوشی هشت هسته ایست که میتواند مربوط به پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۸۰۸ باشد.

گوشی پرچمدار مایکروسافت لومیا در سایت های بنچمارک دیده شد

در لیست همچنان RAM گوشی ۱٫۵ و حافظه ان ۲۷ گیگابایت زده شده که با توجه به گوشی های پرچمدار کنونی مایکروسافت این عدد بخاطر پردازش های سایت GFXBench اینگونه نوشته شده است و انتظار یک گوشی با RAM 3 و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را داریم. دوربین عکاسی نیز با ۱۷ مگاپیکسل نمایش داده شده که باز به ۲۰ مگاپیکسل نظر برده میشود و انتظار میرود که سایت GFXBench ان را بر اساس اندازه ۴:۳ بیان کرده است.

در کل باید گفت که اطلاعاتی که در مورد گوشی های اینده در سایت GFXBench قرار میگیرند خیلی قابل اعتماد نیستند و نمیتوان قطعا در مورد انها نظری داد و امکان این وجود دارد که این اطلاعات غلط داده شده باشند. و طبق معمول همیشه تا زمانی که مایکروسافت رسما خبری را نداده است صرفا این مطالب را بعنوان یک خبر بخوانید.

منبع: GFXBench

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept