برنامه عکاسی پانوراما panorama برای ویندوز فون پرشی از آی او اس به ویندوزفون

برنامه عکاسی پانوراما panorama برای ویندوز فون پرشی از ای او اس به ویندوزفون

ما هر بار شاهد این هستیم که برنامه ای از سیستم عامل ای او اس به ویندوز فون می اید. اکنون به حال میاییم جایی که برنامه عکاسی پانوراما panorama برای ویندوز فون منتشر میشود. نرم افزاری که از ای او اس امده و توجه ما را دیشب به خود جلب کرد.

Cycloramic بهمراه سایت با همین نام در سال ۲۰۱۲ برای ایفون ۵ شروع بکار کرد. برنامه های panorama نرم افزارهای عکاسی هستند که امروزه مورد توجه قرار گرفته اند. این برنامه با این حالت شروع به کار میکرد که گوشی را ثابت برجایی میگذاشتید، گوشی میلرزید و و به اطراف میچرخید و برنامه در طول این چرخش عکس های خود را تهیه میکرد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/34b66388-02ac-4f4d-a36e-34c3ef6ede9f?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

این برنامه به ایفون ۶ نیز امد ولی دیگر نمیشد گوشی جایی ثابت باشد و بچرخد و کاربران باید برخی راهنمایی های ساده را میخواندند. اکنون این برنامه برای ویندوز فون موجود است. این پیشرفت خوبی است برای ما والبته یک پیروزی کوچک، چون هنوز اندروید این برنامه را ندارد.

کار با برنامه بسیار ساده است. اگر شما پانوراما را نمیشناسید و با ان اشنا نیستید باید بگوییم که این قابلیت به شما اجازه میدهد محیط های عریض تر از حالت عادی را در یک عکس قرار دهید و عکس های جالبی خلق کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/317823d0-2770-4a75-99e8-76e9acc876c9?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

کافیست برنامه را اجرا کنید و دکمه دوربین را فشار دهید. سپس گوشی را در حالت افقی بچرخانید(یعنی از چپ به راست یا از راست به چپ) و سپس دوباره عکس بگیرید و دوباره برچخانید تا وارد محوطه جدیدی باشد که در عکس شما موجود نبود و دوباره عکس تهیه کنید و در پایان نیز دکمه دوربین را فشار دهید تا عکاسی تمام شود.

البته که کاربران ویندوز فون برنامه های عکاسی panorama دیگری داشتند. همچون برنامه lumia Panorama که مخصوص گوشی های لومیاست وبرنامه Photosynth که برای همه ویندوز فونی هاست. خب اگر از این دوبرنامه خوشتان نیامد یا بر روی گوشی شما مشکلی داشتند میتوانید این برنام جدید را امتحان کنید.

بدون نظر
  1. GoOoLirZ کاربر می گوید

    از این که بارکد میزارید خیلی ممنون – واقعا کمک میکنه

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      خواهش میکنم

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept