مایکروسافت احتمالا نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی ها را تا ماه فوریه منتشر نکند

برنامه Windows Previewer نسخه پیش نمایش ویندوز 10 را در اختیار کاربران قرار خواهد میدهد ؟

برخی اخبار و شایعات این قضیه را منتشر کرده اند که مایکروسافت احتمالا نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی ها را تا ماه فوریه منتشر نکند و زمانی در ماه فوریه این قابلیت وجود داشته باشد.

ZDNet’s Mary Jo Foley اینگونه نوشته است:

“اظهار نظر در مورد تاریخ عرضه رسمی مایکروسافت بخواهیم نظر دهیم کاهش یافته است. اما من بر اساس منابعم نظرم بصورت قاطع بر روی انتشار این نسخه در ماه فوریه است. من نمیدونم که مایکروسافت در همین ماه نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای دسکتاپ را هم رونمایی میکند یا نه که با نسخه موبایل یکی بشود.”

Foley همچنین اضافه کرد که مایکروسافت در کنفرانس جهانی موبایل که در ماه مارس در بارسلونا اسپانیا برگذار میشود اطلاعات بیشتری در مورد استراتژی ویندوز ۱۰ گوشی ها خواهد داد.

شرکت در کنفرانسش در امروز درردموند برگذار میشود. Foley میگوید مایکروسافت در این کنفرانس بیشتر میخواهد در مورد یکی شدن هسته تمام سیستم عامل هایش صحبت کند که به این معناست که تمام دستگاه ها از کوچکترین تا بزرگترین که شاید ۸۰ اینچ باشد هم هسته ای یکسان خواهند داشت.

منبع: ZDNet

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept