دانلود برنامه و بازی کرک شده ویندوزفون، نرم افزارتان را بگویید و نسخه کرک شده اش را برایتان قرار میدهیم

نام برنامه یا بازی ویندوزفون را در قسمت نظرات همین پست بنویسیدو لینک نسخه کرک شده را در صورت موجود بودن برایتان قرار میدهیم.

ویندوزفون یک سیستم عامل قوی و امنیتی است که هر چند تازه منتشر شده ولی هر روز در حال کاملتر شدن و پیشرفت است. یکی از ویژگی های اصلی این سیستم عامل که توسط موسسات و شرکت های زیادی مورد توجه قرار گرفته است امنیت بالای این سیستم عامل است که اجازه ای به دست کاری در سیستم عامل نمیدهد. و با این ویژگی دیگر نمیتوان همچون اندروید رام های کاستوم ساخت و یا آنکه روش های هک این سیستم عامل را یافت و یا حتی کسی تا کنون نتوانسته هیچ ویروس یا بدافزاری را برای این سیستم عامل منتشر کند.

اما در بخشی دیگر برنامه نویسی نیز برای ویندوزفون بسیار ساده است و هر کسی میتواند براحتی در بازی ها و برنامه های ویندوزفون دستکاری کند و انها را تغییر دهد، حتی آموزش هایی نیز برای تغییر سکه و پول و رمز در بازی ها نیز آمده است که هر کاربری میتواند انکار را انجام دهد.

حال از دو مسئله بالا به این نتیجه میرسیم که هک کردن و یا کرک کردن برنامه و بازی های ویندوزفون اصلا کار دشواری نیست ولی از آنطرف امنیت بالای ویندوزفون اجازه نصب آنها را به شما نمیدهد. چرا که وقتی شما میخواهید هر چیزی را نصب کنید باید اتصال به اینترنت داشته باشید تا مایکروسافت بررسی کند که این نرم افزار بر روی استور موجود است یا خیر؟اگر موجود نباشد اجازه نصب ندارید، اگر هم بخواهید برنامه ای در استور قرار دهید به اجازه و بررسی برنامه تان توسط مایکروسافت احتیاج دارید که آن هم از لحاظ امنیتی اجازه دخالتی را به شما نمیدهد که بدافزاری را تولید کنید؛ پس، متاسفانه راهی برای کرک کردن نیست. اما اکنون دو روش برای نصب برنامه کرک وجود دارد؛ یک روش که در واقع اصلا هک کردن گوشی نیست و رجیستر کردن گوشی بوسیله اکانت دولوپر Developer Account هست و دیگری یک برنامه چینی است که هیچکس کارایی برنامه را نمیداند و مشکلاتی نیز دارد این برنامه که لازم نیست توضیح این روش ها را اینجا بیان کنم چون بنظر لزومی ندارند.

اما بهرحال بدلیل درخواست بالای کاربران ویندوزفون برای برخی نرم افزار های کرک شده و… این تایپیک قرار داده شده است. شما بوسیله نرم افزار کرک شده میتوانید برنامه یا بازی هایی که پولی هستند را رایگان نصب کنید و از آنها لذت ببرید. من در این سایت به دلیل قانونی بودن و احترام به مایکروسافت و نوکیا و دلایل بسیار زیاد دیگر … از قرار دادن نسخه های کرک شده در پست ها معذور میکنم خودم رو. اما اگر نسخه کرک شده نرم افزار، برنامه یا بازی را خواستید در قسمت نظرات همین پست بیان کنید تا لینک آن را برای شما قرار دهم.

در پایان،

نام برنامه یا بازی ویندوزفون را در قسمت نظرات همین پست بنویسیدو لینک نسخه کرک شده را در صورت موجود بودن برایتان قرار میدهیم.