ویدیو معرفی بازی Minions Paradise بهشت مینیون ها که بزودی منتشر خواهد شد

ویدیو معرفی بازی Minions Paradise بهشت مینیون ها که بزودی منتشر خواهد شد

بازی زیبای Minions Paradise برای سه پلتفرم ویندوز فون و آی او اس و اندروید به گوشی های موبایل راه پیدا خواهد کرد و یک بازی زیبا از شیطون های انیمیشن معروف Despicable Me خواهیم داشت.

هیچ گیم پلی از این بازی به بیرون درز نکرده است اما سبک این بازی یک بازی مدیریت شهرسازی را نشان میدهد که با مینیون ها صورت خواهد گرفت. همه چیز از آنجا شروع میشود که مینیون ها در یک کشتی تفریحی در استراحت مطلق بسر میبرند و اتفاقی باعث میشود تا کشتی آنها غرق شود و همه مینیون ها راهی یک جزیره شوند و بازی از اینجا شروع میشود.

دانلود ویدیو

از آنجا که سبک بازی شهرسازی خوانده شده پس باید با مینیون ها یک جزیره عالی و رویایی ساخت از آنجا که اسم بازی نیز بهشت مینیون ها خوانده شده است. البته انتظاری همچون دیگر بازی های شهرسازی نداشته باشید که ساختمان باشد و ساختمان و ساختمان؛ در این بازی قرار است مینیون ها را در شرایط گوناگون همچون شهربازی و مهمانی و… در یک فضای سه بعدی مشاهده کنید. متاسفانه نسخه ویندوز فون یا شاید هم ویندوز ۱۰ موبایل این بازی زیبا بعد از نسخه ای او اس و اندروید عرضه خواهد شد. نظرتان درباره بازی Minions Paradise چیست؟

1 نظر
  1. ali کاربر می گوید

    سلام چرا برای گوشی من در حین دانلود دیتا ارور میده؟؟؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept