دانلود فایل منیجر File Manager رسمی ویندوزفون با نام Files با امکانات عالی و کامل

فایل منیجر رسمی ویندوزفون

فایل منیجر File Manager رسمی ویندوزفون ۸٫۱ با نام Files منتشر شد. ویندوزفون ۸٫۱ با سورپرایزهای بسیار زیادی منتشر شد و برنامه های جدیدی را برای ویندوزفون آورد که من جمله آنها میتوان به “فایل منیجر” و  “برنامه ویرایش ویدئو” اشاره کرد، مایکروسافت برنامه رسمی ویرایش ویدئو را متشر کرده بود ولی بالاخره امروز برنامه رسمی فایل منیجر ویندوزفون نیز منتشر شد.

Files فایل منیجر کامل و کاربردی ویندوزفون است که بصورت رایگان منتشر شده، در کنفرانس بیلد خبرهایی از فایل منیجر بود که در ماه “می” منتشر میشود اما بعدا خبری منتشر شد با این عنوان که:” فایل منیجر رسمی ویندوزفون ۸٫۱ در ماه june با نام Files منتشر می شود ” ولی اکنون فایل منیجر ویندوزفون در استور قرار گرفت و شما متوانید آن را دانلود کنید، در ماه “می” نه در ماه ژوئن!

برخی ویژگی هایی که در نسخه ۱٫۰ این برنامه وجود دارد:
قابلیت خواندن و پذیرفتن تمام فایل های ذخیره شده بر روی تلفن و Sd کارت یا کارت حافظه
قابلیت جستجو سریع
قابلیت اشتراک گذاری آسان یک یا چند فایل
قابلیت ساخت پوشه برای مدیریت فایل ها
قابلیت کپی، تغییر نام، انتقال یا حذف فایل ها

با “Files” شما میتوانید فایل ها، موسیقی ها، فیلم ها و… خود را براحتی مشاهده کنید، چه برنامه را روی کارت حافظه نصب کنید و چه بر روی دستگاه، بخوبی کار خواهد کرد، ظاهر ساده و بنیادی دارد اما کاربردی است و کار را راه می اندازد.

مشخصات برنامه:
حجم دانلود: ۱٫۰٫۰٫۰
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط برنامه:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ff9e6a7e-5159-4abb-b061-fbd2ac1c422f?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2cf59f0c-fa2b-4d27-8c10-8b58cae5c3e7?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept