برنامه Rap Dialer ویندوزفون برنامه ایی برای شماره گیری آسان تر

برنامه Rap Dialer ویندوزفون برنامه ایی برای شماره گیری آسان تر

همیشه یکی از کمبود هایی در سیستم عامل ویندوزفون ما را ازار داده است که یکی از انها برخوردار نبودن از سیستم شماره گیر هوشمند می باشد منظور از شماره گیر هوشمند این است هنگامی که شما عددی را وارد نمودید تمامی شماره تماس هایی که با عدد وارد شده در ارتباط باشند را نشان می دهد . اما خوشبختانه این مشکل با یک برنامه کاربردی بطور کامل رفع شده است برای اطلاع بیشتر با ما همراه باشید.

نام این برنامه Rap Dialer می باشد. صفحه اصلی این نرم افزار همون چیزی هست که ازش انتظار داریم یعنی یک پنل برای شماره گیری و لیستی از افرادی که تا به امروز باهاش تماس داشتید که افراد بر اساس تاریخ مرتب سازی شده اند.
شماره گیر این نرم افزار اونقدر دوست داشتنی عمل میکنه که شما سراغ قسمت های دیگه اش نمیرید چون با شروع به تایپ اسم مخاطب، شماره اون رو براتون میاره و دیگه نیازی به کار اضافی نیست

برنامه Rap Dialer ویندوزفون برنامه ایی برای شماره گیری آسان تر

در صورتی که دوست داشتید لیست تماس هاتون رو ببینید کافیه انگشتتون رو در قست وسط صفحه قرار بدید و به سمت پایین بکشید تا شماره گیر مخفی بشه و شما فضای بیشتری برای مشاهده لیست افراد داشته باشید.

برنامه Rap Dialer به شما امکان پین کردن کاشی برنامه را میدهد البته انطوری که شما دوست دارید باشد. در صورتی که دوست داشتید به مخاطب مورد نظرتون پیام کوتاه ارسال کنید کافیست انگشتتون رو روی مخاطب قرار داده و اون رو به سمت راست بکشید، در صورتی که کشیدن شما کوتاه باشه منویی در سمت چپ باز میشه و شما با کشیدن دوباره همون مخاطب به نرم افزار Message راهنمایی میشید و فقط کافیه متن رو تایپ و پیامک رو ارسال کنید و در صورتی که عمل کشیدن مخاطب بیشتر از نصف صفحه گوشی باشه مستقیما به برنامه ارسال پیام کوتاه راهنمایی میشید.

برنامه Rap Dialer ویندوزفون برنامه ایی برای شماره گیری آسان تر

برنامه Rap Dialer امکان گروه بندی، افزودن مخاطب به علاقه مندی ها ، شماره گیر سریع رو نیز در اختیار کاربر قرا میده همچنین شما میتونید یک یادآور تعریف کنید تا در ساعت خاصی به شما یاداوری کنه که قرار بوده پیام یا تماسی با مخاطب مورد نظرتون داشته باشید که برای اینکار میتونید روی مخاطب کلیک کنید و چند لحظه انگشتتون روی صفحه نگه دارید دراین حالت یک منو طویل با امکانات خارق العاده اش باز میشه که شما میتونید از مواهب اون استفاده بهینه  رو ببرید.

برنامه Rap Dialer دارای حجمی معادل ۳ مگابایت در استور ویندوزفون می باشد.نظرات خود در رابطه با برنامه Rap Dialer با ما در میان بگذارید.

2 نظرات
  1. متین معینی کاربر می گوید

    سلام متین معینی هستم در خواست نویسندگی کرده بودم ولی هنوز جوابی نگرفتم

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      اگر ایمیلی گذاشته بودین به همون ایمیلتون ارسال شده جواب
      الان به همین ایمیل نیز جوابی ارسال خواهد شد

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept