برنامه Effectual ویندوزفون برای مدیریت وظیفه(Task)

برنامه Effectual ویندوزفون برای مدیریت وظیفه(Task)

ایفکچول (Effectual) نام یک اپلیکیشن رایگان برای مدیریت وظیفه (Task) است. با کمک این برنامه که از طراحی مدرن و کاربرپسندی بهره می‌برد، می توانید به راحتی تسک های خود را ایجاد کنید و به کمک تگ ها آنها را در دسته بندی اختصاصی بگذارید. یکی از ویژگی های خوب این اپلیکیشن، امکان همگام‌ سازی آن با OneDrive است.

برنامه Effectual ویندوزفون برای مدیریت وظیفه(Task)

از امکانات موجود در برنامه ایفکچول می ‌توان به ایجاد کاشی زنده تسک ها در صفحه اصلی اشاره کرد. همچنین در این برنامه می توانید تاریخ مشخصی برای هر تسک بگذارید تا به وسیله نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده شود و بدین شکل مدیریت وظایف آسان‌ تر گردد. اگر از نسخه ویندوز ۸ یا ۸٫۱ استفاده می کنید، با نصب این برنامه می‌ توان تسک ‌ها را علاوه بر موبایل، بر روی دسکتاپ هم مشاهده کرد و بدین شکل تمامی تسک ها زیر نظرتان خواهد بود.

اکثر باگ ‌های این برنامه در آخرین نسخه آن یعنی ۱٫۰٫۰٫۱۳ رفع شده و هم اکنون کاراتر از هر وقت دیگر است. دانلود اپلیکیشن ویندوز فون ایفکچوال با حجم ۱ مگابایت را به شما توصیه می کنیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept