برنامه: DailyPic مرکز توجه برنامه‌ ی امروزِ AdDuplex HERO

بدون شک میتوان گفت که تصاویر روزانه‌ی Bing، مجموعه‌ای از تصاویر خیره کننده و چشم‌گیری هستند. برنامه‌ی DailyPic برای کسانی است که نمیتوانند به این تصاویر ناب دسترسیِ داشته باشند. یک برنامه‌ی ویندوز فونی که تمام تصاویر روز Bing را به زیر یک سقف میکشاند. این برنامه زیاد پیچیده نیست و به عنوان یکی از برنامه‌های برتر این ماه در AdDuplex HERO قرار گرفته است.

برنامه‌ی HERO Apps یک کمپین تبلیغاتی برای ویندوز فون و توسعه دهندگان در شبکه‌ی AdDuplex است. این شبکه با myAppFree، AppDeals، PluralSight و Windows Central همکاری میکند تا مزایایی به برنامه‌ ها و بازی‌ های برتر هر ماه ارائه دهد. هدف ما در کمپین HERO App این است که با به اشتراک‌ گذاری عناوین برنامه‌ ها و بازی‌ های برتر با شما خوانندگانمان، آن‌ها را در معرض دید قرار دهیم.

امروز، توجه خود را روی DailyPic ساخته‌ Timo Partl معطوف میکنیم:

وقتی برنامه‌ی DailyPic را اجرا می کنید، برنامه با یک تصویر از تصاویر روز Bing به شما خوش‌ آمد می گوید. اگه تصویر دارای بلوک‌ های اطلاعاتی باشد، آن‌ ها را نیز در کنار تصویر خواهید دید. برای دریافت اطلاعات کوتاه در مورد موضوعات تصویر، میتوانید این بلوک‌ها را لمس کنید.

DailyPic

در زیر تصویر ۴ دکمه کنترلی می بینیم:

۱٫ تغییر موقعیت مکانی

۲٫ دانلود تصویر فعلی

۳٫ نمایش لیستی مرتب شده از آرشیو تصاویر روز

۴٫ دسترسی به تنظیمات

تنظیمات DailyPic شامل تنظیمات رزولیشن دانلود، نام پوشه‌ی ذخیره‌سازی تصاویر، و چند گزینه‌ برای کاشی زنده‌ است. بازه‌ی تنظیمات رزولیشن از۲۴۰*۲۴۰ تا ۱۰۸۰*۱۹۲۰ است.

به هنگام نمایش یک تصویر از آرشیو، یک حکایت کوتاهی در مورد عکس، اعتبارات عکاس و گزینه‌ی ذخیره‌ را خواهید دید. علاوه بر آرشیو مرتب تاریخی، میتوانید تصویر روز دیروز را نیز مشاهده کنید. برای این کار وقتی در حال نمایش تصویر امروز هستید، با کشیدن صفحه به سمت راست، تصویر دیروز را ببینید.

من شخصا دوست دارم تا کارهای دیگر عکاسان را نیز ببینم. میتوانم از آن‌ها الهام بگیرم و یا ایده‌هایی برای ثبت تصاویر بهتر به روش‌های غیر معمول به ذهنم برسد. تصاویر میتوانند راه گریزی از ذغدغه‌های یک روز پر مشغله باشند. مخصوصا وقتی که تصاویر همراه با اطلاعاتی برای یادگیری باشند.

DailyPic

DailyPic یک راه آسان و ساده برای مشاهده و ذخیره عکس های روز سرویس Bing پیشنهاد می دهد. اگر شما طرفدار عکس و عکاسی هستید و یا فقط به دنبال یک عکس جذاب و زیبا برای صفحه Lockscreen خود هستید، این برنامه قطعا ارزش استفاده را دارد. این برنامه رایگان و دارای تبلیغ است که هم از طریق استور ویندوز فون و هم از طریق استور ویندوز ۱۰ در دسترس است. البته شما می توانید با پرداخت ۰٫۹۹$ از شر این تبلیغات خلاص شوید!

نظر شما درباره این برنامه چیست؟ آیا از آن استفاده کرده اید و یا در حال دانلود آن هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دانلود DailyPic برای ویندوز فون

دانلود DailyPic برای ویندوز ۱۰

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept