دانلود SHAREit غیر رسمی ویندوزفون جهت ارسال فایل ها توسط وای فای

دانلود SHAREit غیر رسمی ویندوزفون جهت ارسال فایل ها توسط وای فای

SHAREit نرم افزاری است که بوسیله ان میتوانید از طریق وای فای فایل های خود از جمله فیلم و عکس و موسیقی را ارسال کنید. نسخه اصلیاین برنامه برای شرکت lenovo است برای اندروید و ای او اس و ویندوز موجود است ولی متاسفانه هنوز نسخه ویندوزفون ان بصورت رسمی منتشر نشده است. در این پست SHAREit غیر رسمی ویندوزفون با همین نام و عملکرد ولی نسخه غیر رسمی است که شرکتی به نام Paradox ان را منتشر کرده است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ee07d535-cd19-428b-a9cb-0bbb5ef49465?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

البته این شرکت دو نسخه از این برنامه را منتشر کرده است که یکی از نسخه ها در حالت الفاست alpha و ازمایشی محسوب میشود و طبق گفته برنامه نویس فقط عکس و اهنگ را میتواند ارسال کند (Current version only support send/recieve picture and receive music only).

نسخه دیگر که با یک نقطه در اخر اسمش مشخص شده SHAREit. بهتر از نسخه قبلی است. باز طبق گفته برنامه نویس با ویندوزفون ۸٫۱ سازگاری دارد و هر فایلی را میتواند ارسال کند. البته با توجه به استور این نسخه فقط برای ویندوزفون ۸٫۱ قابل نصب و اجراست.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/4f97f6e5-6eff-46b7-8805-05fef8c85e0b?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

بوسیله این نرم افزار نه تنها با ویندوزفون، بلکه با گوشی های اندروید و ای او اس نیز میتوان فایل ارسال کرد. در صورت منتشر شدن نسخه رسمی این برنامه سریعا نسخه رسمی در سایت قرار خواهد گرفت اما تا اون موقع میتوانید از این برنامه استفاده کنید.

توجه کنید که این نرم افزار ها نه تنها رسمی نیستند بلکه در نسخه های ازمایشی و اولیه هستند، پس هر گونه کاربرد کمتر برنامه و یا کار نکردنی در برنامه ها کاملا طبیعی است.

بدون نظر
  1. ali کاربر می گوید

    سلام یسیار عالیه ممنون از شما که این خبرو ‍پوشش دادین

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      خواهش میکنم

  2. فریار کاربر می گوید

    ممنون لطفا برنامه ها بیشتری معرفی کنید

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      چشم حتما
      برنامه های مفید و کاربردی حتما معرفی میشن

  3. سعید کاربر می گوید

    ممنون !
    ولی برای من هر کاری میکنم سرچ میکنه ولی کسی رو پیدا نمیکنه نه Ios نه آنروید…..

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      این برنامه رسمی نیست
      نسخه ازمایشی هم هست
      این که کار کنه یا نکنه اصلا مشخص نیست

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept