دانلود نرم افزار ساعت Analog Clock Tile ویندوزفون، ساعت را بر روی صفحه اصلی خود پین کنید

دانلود نرم افزار ساعت برای ویندوزفون

نرم افزار Analog Clock Tile یک نرم افزار نمایش دهنده ساعت برای ویندوزفون شما که بوسیه آن میتوانید ساعت را به صفحه اصلی ویندوزفون خود پین کنید. این برنامه دارای چندین ساعت مختلف میباشد از جمله: ساعت آنالوگ یا عقربه ای، ساعت دیجیتال یا عددی و… که براحتی با دانلود میتوانید آنها را بر روی صفحه اصلی خود قرار دهید و از یک کاشی زنده ساعت بر روی صفحه خود لذت ببرید.

در ابتدا خیلی از افرادی که دارای گوشی لومیا ویندوزفون بودند به نرم افزار ساعت ویندوزفون HTC حسرت میخوردند اما با آمدن ویندوزفون ۸٫۱ این قابلیت اضافه شده و برنامه های ساعتی برای آن منتشر شده اند. البته در ابتدا نیز این برنامه ها وجود داشتند اما مشکل بروز شدن آنها وجود داشت، چون مایکروسافت اجازه بروز شدن کاشی های زنده را هر بیست دقیقه میداد و متاسفانه این زمان برای یک ساعت بسیار دیر است. اما کاشی این برنامه این قابلیت را دارد که هر دقیقه بروز شود و این بدان معنی است که شما یک ساعت دقیق را بر روی صفحه شروع ویندوزفون خود خواهید داشت و بعلامه این برنامه قابلیت پشتیبانی ۲۴ ساعت را داراست و ویژگی عالی دیگر این برنامه کاشی شفاف آن است که عکس پس زمینه صفحه اصلی شما را بهم نمیزند.

نکته: کاشی این برنامه گاهی اوقات “run me” را نشان میدهد که شما باید دوباره وارد برنامه شوید و آن را فعال کنید، امیدواریم در آپدیت ها این مشکل برنامه حل شود.

مشخصات برنامه:
حجم دانلود: کمتر از ۱ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط برنامه:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/76e85886-3a7a-4292-99ee-e36e5c93af03?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/377d6131-6aff-460a-9814-1dce92ca764d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept