دانلود برنامه Sound Meditation ویندوزفون، برای زمانی که نیاز به آرامش دارید

دانلود برنامه Sound Meditation ویندوزفون، برای زمانی که نیاز به آرامش دارید

Sound Meditation یک برنامه ویندوزفون است که صداهای آرامش بخش پخش میکند و جزو برنامه های سلامتی و بهداشتی حساب میشود. صداهایی که به شما کمک میکند تا کمی آرامش داشته باشید یا اینکه کمی آسانتر به خواب بروید.

با مقایسه باقی برنامه های همین سبک که صداهای و موسیقی های طبیعی و آرامش بخش پخش میکنند برنامه Sound Meditation کمی برتر بنظر میرسد از این لحاظ که این برنامه قابلیت پخش همزمان صداها را دارد و میتوانید یک مجموعه زیبا از صداها را برای شما پخش کند. این برنامه حاوی بیش از ۳۵ صدای مختلف است که البته قابلیت مخلوط شدن با همدیگر را نیز دارند که به شما کمک کنند تا آرامش داشته باشید.

برنامه با رابط کاربری هماهنگ با ویندوزفون میباشد که در صفحات ان شما با “مجموعه ها”، “قسمت راهنما”، “درباره و رتبه دادن ” و… مواجه هستید.  در قسمت مجموعه شما با ۱۱ مجموعه و دسته بندی مختلف صداها مواجه میشوید که شامل: صداهای جنگل، صداهای اقیانوس، صداهای هوا و باد و… هستند. همچنین شما خودتان نیز میتوانید مجموعه های دیگری بسازید و برای اینکار لازم است دکمه “+” را در بالای صفحه فشار دهید.

دانلود برنامه Sound Meditation ویندوزفون، برای زمانی که نیاز به آرامش دارید

صفحه پخش آهنگ دارای تنظیماتی همچون قطع صدا و یا زمانسنج برای تعیین مدت زمان پخش صداست و همچنین تنظیم میزان صدا و بالانس صداها را نیز میتوانید انجام دهید و به این وسیله صدایی را اضافه و یا کم کنید. اگر شما از صفحه چس زمینه برنامه نیز خوشتان نمی آید میتوانید آن را با ۲۲ صفحه پس زمینه پیش فرض موجود تعویض کنید.

صداها در این برنامه به دو گروه دسته بندی میشوند: پخش بی نهایت و یکبار پخش صدا. پخش بی نهایت از اسمش پیداست، صدای مورد نظر را بصورت تکراری و بدون محدودیت زمان بصورت دائم پخش میکند. میتوان به صداهایی همچون صدای قورباغه، باران، باد و صدای امواج دریا اشاره کرد. حالت یکبار پخش صدا بر اساس تنظیماتی که انجام شده است مجموعه را پخش میکند. برنامه دارای ۲۵ صداست که بینهایت و ۱۴ صدا که یکبار پخش میشوند وشما میتوانید آنها را با هم ترکیب کنید.

✔ لینک دانلود برنامه Sound Meditation از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – قیمت ۱٫۹۹$ – حجم ۷۸ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept