دانلود برنامه ایرانسل Irancell برای ویندوزفون

برنامه ایرانسل ویندوزفون

برنامه ایرانسل Irancell ویندوزفون یک برنامه کاربردی است که البته نسخه پیشنمایش آن فعلا منشتر شده و طبق گفته خود ناشر آن قابلیت های آن فعلا محدود است. این برنامه یک برنامه کاربردی در عرصه امکانات ایرانسل است. همانطور که میدانیم ایرانسل قابلیت های زیادی دارد که هر کدام دارای کد خاصی هستند و خب حفظ کردن تمام این کدها کاری سخت و دشوار است. اما بسیاری از کدها، و بسیاری از امکانات ایرانسل در این برنامه ایرانسل ویندوزفون گنجانده شده که براحتی میتواندی از آنها استفاده کنید و دیگر نیازی به حفظ کردن آنها نخواهید داشت.

امکاناتی که این برنامه در اختیار شما قرار میدهد عبارتند از:

*برای سیم کارت های دائمی:
– تماس و اتصال به اپراتور ایرانسل
– تغییر زبان سیم کارت
– دریافت تنظیمات MMS و GPRS
– پیامگیر صوتی ایرانسل
– بازیابی تماس های ناموفق

*برای سیم کارت های اعتباری:
– استعلام مانده حساب
– تغییر زبان
– اطلاع از هزینه تماس
– رومینگ ایرانسل
– بازیابی تماس های ناموفق

و امکاناتی همچون آهنگ پیشواز و شارژ مستقیم که به اتصال به اینترنت احتیاج دارند.

همانطور که برنامه نویس گفته “این برنامه نسخه آزمایشی و غیر رسمی راهنمای ایرانسل است و توجه داشته باشید که در حال حاضر محدودیت هایی در برنامه وجو دارند که در نسخه های آینده برطرف و به امکانات آن اضافه خواهد شد.”
اما همین نسخه آزمایشی نیز قابلیت های نسبتا خوب و کاربردی را با خود دارد، نصب کنید و ببینید آیا برنامه مناسبی هست؟و توجه داشته باشید که این ابتدای کار و نسخه آزمایشی و غیررسمی است.

مشخصات برنامه:
حجم دانلود: ۲ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط برنامه:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/b73adfc4-a6a2-4a2b-a0e1-318e535a7f81?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/68eed9ab-a4cb-4cbf-a0eb-909f45bd76b8?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept