بیش از ۱۵۰ کارتون Tom and Jerry را در ویندوز فون خود مشاهده کنید

بیش از 150 کارتون Tom and Jerry را در ویندوز فون خود مشاهده کنید

آیا از علاقه مندان شدید برنامه کودک محبوب موش و گربه بودید؟ یا همیشه قسمت هایی از آن را دیده اید و قسمت هایی از نظرتان در رفته اند؟ اکنون میتوانید بیش از ۱۵۰ کارتون Tom and Jerry را در ویندوز فون خود براحتی با یک برنامه مشاهده کنید.

دیگر لازم نیست در سایت ها و قسمت های مختلف اینترنت جستجو کنید تا قسمت های مختلف کارتون Tom and Jerry را مشاهده کنید. خب درست است، این کارتون ها در اینترنت نیز هستند، اما سوال اینجاست که وقتی میتوانید در یک برنامه بیش از ۱۵۰ قسمت این برنامه کودک را داشته باشید دیگر چرا وقت خود را هدر دهید؟

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/50fb9ce9-0537-471b-bb95-d61d4234d15b?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

کیفیت همه ویدیو ها با فرمت mp4 است و با بهترین کیفیت صدا و تصویر تهیه شده اند. قابلیت های مختلف یک پلیر ویدیو نیز در برنامه وجود دارد. قابلیت های مختلف از جمله پین کردن قسمت مورد علاقه تان به صفحه اصلی یا ذخیره کردن عکس های موش و گربه نیز وجود دارد. برنامه رایگان است و ۶ مگابایت حجم دانلود دارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept