Microsoft Payments ویندوز فون در مقابل Apple Pay خواهد ایستاد

نسخه جدید پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی هر ماه منتشر میشود و اخبار بیشتر در مورد ویندوز 10

هفته ها بعد از اینکه مایکروسافت از ویندوز ۱۰ برای گوشی رونمایی کرد یکی از ویژگی های ان را نیز معرفی کرد که پشتیبانی ویندوز ۱۰ از پرداخت با NFC بود و اکنون شواهد بیشتری از کامل کردن این قضیه توسط مایکروسافت وجود دارد که نشان میدهد ظاهرا مایکروسافت میخواهد درست در مقابل سیستم Apple Pay بایستد.

بر اساس یک منبع معتبر مشاور بانکی به نام Faisal Khan، مایکروسافت مجوز تمام ۵۰ منطقه در ایالت متحده را بر پرداخت و انتقال ارز را گرفته است. Idaho مجوز های مایکروسافت را تایید کرده است و نام انها تحت عنوان Microsoft Payments, Inc است.

Microsoft Payments ویندوز فون در مقابل Apple Pay خواهد ایستاد

این دقیقا به چه معناست؟ خب این بدین معناست که مایکروسافت در حال زمینه سازی برای این است که سیستم ها از قابلیت پرداخت سیستم عامل موبایل اش پشتیبانی کنند. در حقیقت با ویندوز ۱۰ برای گوشی میتوانید بصورت کاملا طبیعی و کاملا سیستمی برخی پرداخت ها را انجام داد بدون اینکه هیچ برنامه ی ثالثی بر روی ویندوز گوشی نصب شوند.

این خبر خیلی عالی و خوبی است و مایکروسافت در حال کار بر روی ویندوز ۱۰ است تا یک سیستم عامل خیلی کاربردی و حرفه ای را منتشر کند. البته که این امکان برای ایران شاید زیاد کاربردی برای کاربران نباشد اما پایه ان وجود دارد و سیستم عامل را خیلی حرفه ای تر میسازد. جدیدترین اخبار در سایت ویندوز ارنا قرار خواهند گرفت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept