ویژگی های جدید دوربین در Lumia Denim فیلمبرداری ۴K و بیشتر

بررسی قابلیت Moment Capture در برنامه عکاسی Lumia Camera ویندوزفون

در هفته ای که گذشت برخی کاربران ویندوز فون دوست داشتند ویژگی های ویژگی های جدید دوربین در Lumia Denim را مشاهده کنند و انها را تجربه کنند، برخی از کاربران نیز هنوز منتظر اپدیت هستند تا برای گوشی شان منتشر شود و برنامه جدید دوربین را ببینند. اما افرادی که خوش شانس بوده اند، گوشی های جدید ویندوز فونی را دارند و اپدیت را گرفته اند صبر برایشان معنی نداشته و ویژگی ها را مشاهده کرده اند.

ویدیویی که در زیر قرار داده شده توسط شخصی گرفته شده و در طول پنج دقیقه سعی کرده تا ویژگی های مختلف این برنامه عکاسی جدید lumia camera همچون  Rich Capture, Lumia Moments و حتی نمونه ای از فیلمبرداری با کیفیت ۴K نمایش میدهد.

 دانلود ویدیو

شاید ویژگی خیلی خوبی که کاربران ان را حس خواهند کرد و از ان نیز لذت خواهند برد باز شدن سریع برنامه و عکسبرداری های سریع برنامه باشد. در پایان نیز عکس های مختلفی با فرمت RAW (DNG) با اپدیت قبلی یعنی لومیا Cyan مقایسه میشوند که چه تفاوتی داشته است.

فقط گوشی های پرچمدار لومیا ۹۳۰ – لومیا Icon و لومیا ۱۵۲۰ این پیشرفت ها و عملکرد فوق العاده دوربین را بصورت کامل خواهند دید و گوشی های دیگر اپدیت را هر کدام با ویژگی های کمتری تجربه خواهند کرد. این امر بخاطر این است که این گوشی ها با چیپست های جدید هستند و سخت افزار انها قدرتمند است و متاسفانه لومیا ۱۰۲۰ هم شاید این قابلیت ها را بصورت کامل نگیرد چون سخت افزاری قدیمی دارد. گوشی جدید لومیا ۸۳۰ نیز برخی ویژگی های جدید را خواهد گرفت.

برای کسانی که لومیا های قدیمی تر دارند اپدیت لومیا Denim و برنامه عکاسی lumia camera بصورت کامل نخواهد بود و فقط برخی ویژگی های جدید را خواهند داشت و البته که برای انها نیز بهبود های دوربین قطعا خواهند داشت.

3 نظرات
  1. jasper کاربر می گوید

    سلام آقای اکبری
    می شه لطف کنین بگین چجوری میشه ۴K فیلمبرداری کرد.
    کجای تنظیمات باید بریم. با نرم افزار خود گوشی میشه یا باید با لومیا کمرا کار کرد.
    لومیا ۱۵۲۰ دارم رام هنگ کنگ آپدیت دنیم هم دارم

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      توی تنظیمات مگه گزینه ای اضافه نشده؟

  2. ابراهیم کاربر می گوید

    گزینه خاصی ندیدم یا من بلد نبودم
    توی تنظمیات بخش video Mode یه ۷۲۰ و یه ۱۰۸۰ هست. باید چیز دیگه ای باشه آیا؟
    شاید هم باید به بخش دیگه ای برم نمی دونم
    می شه یه آموزش تصویری بذارین در این مورد ؟
    آخه من تازه وارد دنیای ویندوزفون شدم کمی نابلدم

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept